حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۷ تا کنون ۱ میلیون دستگاه فروش داشته است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

سه هفته پیش بود که شیائومی می بند ۷ رسما معرفی شد. این دستبند هوشمند ارزان Xiaomi هنوز وارد بازار جهانی نشده است. با این حال جالب است بدانید که شیائومی می بند ۷ تا کنون ۱ میلیون دستگاه فروش داشته که یک رکورد جالب به نظر می رسد.

رکورد فروش شیائومی می بند ۷

فروش ۱ میلیون دستگاه شیائومی می بند ۷

فروش ۱ میلیون دستگاه شیائومی می بند ۷

شیائومی امروز اعلام کرد که فروش کلی جهانی شیائومی بند ۷ از یک میلیون دستگاه فراتر رفته است. شیائومی بند 7 با صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED عرضه می شود که به ادعای شیائومی تجربه بصری تا 25 درصد افزایش می دهد. شاید مهم تر از این موضوع آن باشد که نمایشگر همیشه روشن به این دستبند شیائومی اضافه شده است.

طراحی رابط کاربری شیائومی Mi Band 7 کاملا تغییر پیدا کرده است و از تصویر زمینه فوق العاده پویا “مریخ” پشتیبانی می کند.

خوشبختانه با وزن کم ۱۳.۵ گرمی این دستبند عمر باتری آن 14 روزه هم دارد. همچنین دارای یک بند ضد باکتری TPU شش رنگ، رنگ های استتار آوانگارد جدید و یک مچ بند فلورسنت خنک است.

شیائومی می بند ۷ رسما معرفی شد

از نظر نرم افزاری، این دستبند هوشمند جدید از نظارت مستمر سطح اکسیژن خون در طول روز پشتیبانی می کند. همچنین 120 حالت ورزشی را می تواند بسنجد و از چهار تجزیه و تحلیل داده های ورزشی حرفه ای پشتیبانی می کند.

می بند ۷ شیائومی در راه بازار جهانی

شیائومی می بند ۷ گواهینامه BIS را دریافت کرده است که نشان می دهد به زودی در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این گواهینامه های متعدد دیگری را دریافت کرده که و در وب سایت های NCC و IMDA رصد شد. قیمت نسخه اروپایی این دستبند هوشمند بین 50 یورو تا 60 یورو خواهد بود اما هنوز قطعی نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Mi Band 7 برای شما جذاب است یا نمونه‌های با نمایشگر بزرگتر هواوی یا آنر را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)