حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۶ با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی و قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

امروز شیائومی می بند ۶ در کنار گوشی های می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و می ۱۱ لایت معرفی شد. mi Band 6 نسبت به نسخه قبلی خود کاملاً ارتقا یافته است و از یک نمایشگر بزرگ تر در کل قسمت جلو و حسگر SpO2 (سنجش اکسیژن خون)  استفاده می کند.

شیائومی می بند ۶

شیائومی گجت پوشیدنی بعدی خود را امروز معرفی کرد. دستبند های شیائومی موفقیت های چشمگیری داشته اند. ۹ ماه پیش بود که شیائومی می بند ۵ رسما معرفی و عرضه شد و حالا در کمتر از یک سال شاهد نسخه بعدی یعنی شیائومی می بند ۶ هستیم.

شیائومی Mi Band 6 دارای یک صفحه نمایش AMOLED بهتر و بزرگ تر و یک شارژ مغناطیسی است. این صفحه نمایش از رزولوشن 152 * 486 پیکسل و تراکم ۳۲۶ PPI و حداکثر روشنایی 450 نیت استفاده می کند. این گجت پوشیدنی دارای نمایشگر ۱.۵۶ اینچی که 60+ واچ فیس جدید متحرک با شخصیت های سریال های انیمیشن محبوب مانند Neon Genesis Evangelion ، Case Closed ، Hatsune Miku و SpongeBob SquarePants را ارایه می کند.

به نقل از androidpolice، در حالی که ظاهر عمومی Mi Bands در چند نسل گذشته تغییر نکرده است، قسمت جلوی Mi Smart Band 6 به لطف نمایشگر بسیار بزرگ تر، به طور قابل توجهی مدرن تر و بی نظیر به نظر می رسد. این قسمت از بالا و پایین گرد می شود تا دقیقاً در بدنه قرار بگیرد و ظاهر بسیار ظریف تری به گروه می دهد. با وجود افزایش اندازه صفحه نمایش ، شیائومی هنوز قول 14 روز استفاده در همان اندازه باتری را می دهد ، هرچند باید دید آیا می تواند این ادعا را تأیید کند یا خیر

 

شیائومی می بند ۶ همچنین چند قابلیت دیگر کسب کرده است. این دستبند می تواند در مجموع 30 فعالیت مختلف را در مقایسه با یازده موردی که Mi Band 5 می توانست با آن کار کند را پایش کند، از جمله: این می تواند پیاده روی، تردمیل، دوچرخه سواری، قایقرانی و … را بدون نیاز به تنظیم دستی این فعالیت ها را تشخیص دهد. دستگاه نسل ششم حتی از ردیابی SpO2 پشتیبانی می کند. این می تواند میزان اشباع اکسیژن خون را در حین تمرین و در هنگام خواب ردیابی کند.

طبق معمول ، نسخه NFC دار در سطح بین المللی ارائه نمی شود و مختص بازار چین خواهد بود. نسخه معمولی 35 دلار است در حالی که نسخه با NFC آن 42 دلار است و فروش آن از هفته آینده آغاز می شود.

 

نظر شما درباره این دستبند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

Mi band 6 نسبت به نسل های قبلی طراحی
جذاب و مدرن تر داره ❤️

david2arc

و بالاخره زمان تعویض می بند چهار من رسید👌

mega08

بیاد ایران قیمتش میره بین رنج ۷۰۰ تا ۸۰۰، ایملب یا هایلو به نظرم با اینکه اسمارت واچن بهترن

david2arc

ساعت تو این رنج قیمت اصولن مالی نی

TaHaSoLtAnI

محوش شدم ….
اومد تو بازار ایران میگیرمش حتما …. 🙂

khers khofteh

جی پی اس نداره به نظرم ارزش خرید نداره

m.b

سایت همسایه بعد کلی بررسی و اینا گفتن که داره…

david2arc

منم اخباز ضد و نقیض شنیدم ولی داشتن و نداشتنش خیلی مهم نیست واسه بند
و مصرف باطری رو ک مهمترین برگ برنده می بند هست، به شددددت بالا میبره

Milad7

به به واقعا عالی و خوش قیمته🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی