حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می بند ۷ لو رفت، GPS داخلی و نمایشگر همیشه روشن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

یکی از پرفروش ترین محصولات شیائومی در ایران را شاید بتوان پاوربانک های آن دانست و سپس دستبندهای Mi Band این برند! قیمت مناسب، طراحی ساده و امکانات کافی از مهم ترین ویژگی های این محصولات است. خیلی از کاربران منتظر Mi Band 7 هستند. امروز مشخصات شیائومی می بند ۷ لو رفته که به GPS داخلی و نمایشگر همیشه روشن اشاره دارد. تصویر بالا البته مربوط به Mi Band 6 است ولی انتظار داریم همین طراحی برای نسل جدید حفط شود.

شیائومی می بند ۷

سری Mi Band شیائومی بر فضای ردیاب های تناسب اندام مقرون به صرفه تسلط دارد. از زمان معرفی خود در سال 2014، سری Mi Band مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه کرده و شیائومی با هر نسل جدید ویژگی های جدیدی را اضافه می کند.

شیائومی می بند ۶ با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی و قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شد

سال گذشته شیائومی Mi Band 6 چندین پیشرفت را نسبت به Mi Band 5 به همراه داشت، از جمله نمایشگر بزرگتر و کم حاشیه تر، سنسور SpO2، حالت های تمرین اختصاصی تر و عمر باتری بهتر.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، Mi Band 7 همه چیز را یک گام فراتر خواهد برد و ویژگی های جدید زیر را ارایه می کند:

  1. ۱- نمایشگر بزرگتر
  2. ۲- پشتیبانی AOD
  3. ۳- GPS داخلی
  4. ۴- ویژگی هشدار هوشمند

گزارش مذکور توسط Magical Unicorn منتشر شده است که سابقه خوبی در افشای اطلاعات در مورد Mi Bands و گجت های پوشیدنی Huami دارد. این گزارش نشان می دهد که Mi Band 7 با کد L66 و شماره مدل M2129B1 و M2130B1 عرضه می شود. این صفحه نمایش کمی بزرگتر با رزولوشن 192 در 490 پیکسل، پشتیبانی از AOD با چند واچ-فیس و مجموعه ای از حالت های تمرینی، از ایروبیک تا زومبا، دارد.

علاوه بر این، افشای اطلاعات نشان می‌دهد که Mi Band 7 می‌تواند دارای پشتیبانی داخلی GPS باشد. با این حال، ما در حال حاضر مطمئن نیستیم، زیرا بخش نرم افزاری لو رفته Mi Band 6 همچنین نشان می داد که از پشتیبانی GPS داخلی برخوردار باشد، اما محصول نهایی با این ویژگی همراه نبود.

علاوه بر این، این گزارش نشان می دهد که Mi Band 7 دارای یک ویژگی هشدار هوشمند یا Smart Alarm است که به طور خودکار شما را از خواب سبک و 30 دقیقه قبل از زنگ از پیش تعریف شده بیدار می کند. در نهایت، این گزارش می‌افزاید که Mi Band 7 می‌تواند دارای یک حالت ذخیره انرژی جدید برای بهبود عمر باتری باشد.

شیائومی هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد ردیاب تناسب اندام نسل بعدی خود ارائه نکرده است. اما از آنجایی که این شرکت Mi Band 6 را سال گذشته همین حوالی معرفی کرد، شاید معرفی آن نزدیک باشد.

نظر شما درباره محصولات می بند شیائومی چیست؟ فکر می کنید رقبای آن در هواوی و آنر چطور عمل کرده اند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)