حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند ۷ رسما معرفی شد

شیائومی امروز دستبند هوشمند می بند ۷ را رسما رونمایی کرد. این ردیاب های تناسب اندام در ۲ مدل با نام های Mi Band 7 و Mi Band 7 NFC در چین عرضه شده است. این محصول محبوب برند شیائومی با طراحی بهبود یافته، صفحه نمایش بزرگتر و چند ویژگی اضافی ارائه می شود.

شیائومی می بند ۷

به غیر از مدل NFC که برای پرداخت مفید است، بقیه مشخصات بین Band 7 و Band 7 NFC یکسان است. Mi Band 7 که به تازگی معرفی شده است با صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED، چند حالت تناسب اندام و ورزش، عمر باتری بیشتر و پشتیبانی از چند ظاهر ساعت ارائه می شود. در حالی که قبلا شایعه شده بود که GPS داخلی وجود دارد، Mi Band 7 متاسفانه آن را ندارد.

می بند ۷

می بند ۷

اولین پیشرفت اصلی در بخش طراحی نمایشگر است. Mi Band 7 یک صفحه نمایش بزرگ 1.62 اینچی AMOLED ارائه می دهد که نسبت به صفحه نمایش 1.56 اینچی در Band 6 ارتقا یافته است.

افزایش 25 درصدی اندازه صفحه نمایش باعث می شود تا کاربران اطلاعات بیشتری را در صفحه نمایش ببینند. این دستبند همچنین از ویژگی Always-on-Display پشتیبانی می‌کند که یکی از ویژگی‌های مورد تقاضا بوده است. Mi Band 7 همچنین دارای یک رابط کاربری بازطراحی شده با آیکون ها، انیمیشن ها و تصاویر جدید است.

شیائومی Mi Band 7 دارای پایش ضربان قلب 24/7 و همچنین پایش SpO2 برای مراقبت از سطح اکسیژن خون است. جدای از آن، ردیابی خواب نیز با تفکیک دقیق خواب عمیق و سبک وجود دارد. این دستبند از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می کند که شامل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و موارد دیگر می شود.

از نظر عمر باتری Band 7 دارای یک باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعتی است که تا 14 روز دوام می آورد. از دیگر ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر یا فشار ۵ اتمسفر، اعلان هوشمند و انتخاب های رنگی متعدد اشاره کرد.

این دستبند در حال حاضر فقط در چین در دسترس است و با توجه به سابقه شیائومی، Band 7 طی چند ماه آینده در برخی از بازارهای جهانی در هند در دسترس خواهد بود، می‌توان انتظار داشت Mi Band 7 حوالی شهریور عرضه شود.

قیمت Mi Band 7

قیمت می بند ۷ برابر ۲۳۹ یوان معادل ۳۶ دلار بوده و مدل Mi Band 7 NFC با قیمت ۲۷۹ یوان معادل ۴۲ دلار ارایه می شود.

نظر شما درباره می بند ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

امید داشتم این نسل صفحه رو مربع کنه که نکرد😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)