حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل ۶ از سرمایه گذاری های عمیق گوگل در حوزه موبایل بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

یکی از برتری‌های سری پیکسل گوگل نسبت به پرچمداران سایر رقبا، علاوه‌بر اندروید خام، دوربین‌های فوق‌العاده عالی این گوشی‌ها است. انتظار می‌رود امسال نیز، Google Pixel 6 و Pixel 6 XL از این قاعده مستثنی نباشند. با این حال، دوربین و نرم‌افزار عالی، تمام هدف گوگل از ارائه‌ی سری پیکسل ۶ نبوده و این شرکت قصد دارد سرمایه گذاری های عمیق خود در حوزه گوشی‌های هوشمند را با هدف تحت‌تأثیر قرار دادن رقبا و کاربران، در این مدل‌ها پیاده کند.

سرمایه گذاری های عمیق گوگل در سری پیکسل ۶

مدیرعامل کمپانی گوگل، Sundar Pichai، اخیرا در سخنرانی خود برای سرمایه‌گذاران اعلام کرد که در رویداد پاییز آینده این شرکت “سرمایه گذاری های عمیق فناوری” را به نمایش خواهند گذاشت. این ادعا نشان می‌دهد که گوگل امسال سرمایه گذاری زیادی در توسعه دستگاه‌های سخت‌افزاری خود کرده است.

شایعات پیشین بیان می‌کرد که این شرکت به همراه سامسونگ، قصد دارند تراشه‌ای جدید را برای سری پیکسل رونمایی کنند. حتی شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه این تراشه، نسخه‌ای مخصوص از Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود.

اما پیکسل ۶ و پیکسل ۶ ایکس‌ال به‌تنهایی شما را شگفت‌زده نخواهند کرد چراکه این گوشی‌های جدید، علاوه‌بر تراشه سفارشی گوگل، از نمایشگر OLED با رفرش ریت 120 هرتز، باتری‌های حجیم و سیستم‌عامل اندروید 12 به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند. دوربین‌های این دستگاه‌ها نیز، شامل لنز دوگانه پیکسل 6 با سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی + 12 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز سه‌گانه پیکسل ۶XL با سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی + 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی + 12 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد بود.

سرمایه گذاری های عمیق گوگل در سری پیکسل ۶

سرمایه گذاری های عمیق گوگل در سری پیکسل ۶

انتظار می‌رود پاییز امسال گوگل خانواده پرچمداران سری پیکسل ۶ خود را معرفی کند. پیش از این برخی از مشخصات شایعه شده برای دوربین و نمایشگر این گوشی‌ها لو رفته‌ا‌ند که آنها را با هم مرور کردیم.

این خانواده شامل مدل اصلی Pixel 6 و نسخه قوی‌تر و گران‌تر Pixel 6 XL می‌باشد. همچنین چندی پیش برخی از مشخصات دوربین این دستگاه‌ها در منبع کد اپلیکیشن Google Camera 8.3 لو رفت.

مشخصات کامل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو لو رفت: پرچمداران تمام عیار گوگل

در نهایت نظر شما راجع‌به ادعای مدیرعامل گوگل منبی‌بر سرمایه‌گذاری ویژه این شرکت در زمینه گوشی‌های همراه و نمود ثمره‌ی این سرمایه‌گذاری در سری پیکسل ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

خیلی منتظر پیکسل 6 ایکس ال هستم، اگه پول داشتم و میتونستم قطعا انتخاب بعدیم بود؛ هرچند الان باید با honor 3c که 8-9 سال از ساختش میگذره سر کنم :)))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی