حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پیکسل ۶ و گوشی تاشو گوگل احتمالا توسط این شرکت مشخص شده است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، گوگل

دیروز گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۱، نسخه بتا اندروید ۱۲ را معرفی کرده و آن را برای گوشی ها پیکسل خود منتشر کرد. حال، به لطف کاوش صورت گرفته توسط 9to5Google، اکنون شماره مدل های پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو و همچنین گوشی تاشو گوگل را به همراه تاریخ احتمالی معرفی آنان می دانیم.

تاریخ احتمالی معرفی پیکسل ۶ و گوشی تاشو گوگل

این وب سایت ادعا می کند که توانسته منابع جدید بسیاری در رابطه با مجموعه گوشی های هوشمند 2021 گوگل پیدا کند. به طور خاص، با شماره مدل این گوشی ها برای کشور ژاپنی روبرو شده که به شرح زیر می باشد:

Oriole (پیکسل ۶ پرو): GR1YH
Raven (پیکسل ۶): GF5KQ
Passport (پیکسل تاشو): GPQ72

علاوه بر این، یک شماره مدل با نام “Barbet“، که ظاهرا مربوط به گوشی پیکسل ۵ ۵G است نیز، پیدا شده است. نوع مخصوص ژاپن این گوشی ظاهراً دارای شناسه G4S1M می باشد. این میان رده گوگل احتمالاً در ماه آگوست، دو ماه پیش از زمان معرفی پرچمداران این شرکت، رونمایی خواهد شد. یک مدل معرفی نشده با نام رمز “Needlefish” نیز، یافت شده است. این نام اولین بار در سال 2019 منتشر شد و اعتقاد بر این بود که مربوط به یک نسخه از پیکسل ۴ ۵G می باشد.

تاریخ معرفی پیکسل ۶ به همراه انتشار اندروید ۱۲

تاریخ معرفی پیکسل ۶ به همراه انتشار اندروید ۱۲

مشخصات داخلی پیکسل ۶ و پیکسل تاشو

طبق گزارشات، پیکسل تاشو از یک پنل اولد 7.6 اینچی ساخت سامسونگ بهره می برد و ممکن است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ عرضه شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از مشخصات دیگر این گوشی در دسترس نیست.

مشخصات سری پیکسل ۶ اما، بیشتر لو رفته است. به نظر می رسد پس از یک سال انتشار شایعات مختلف، گوگل وجود پردازنده سفارشی Whitechapel خود را تأیید کرده است که گفته می شود قدرت پیکسل های آینده را تامین خواهد کرد. این پردازنده ظاهراً در داخل شرکت گوگل با نام رمز “GS101” شناخته می شود و توسط سامسونگ و با استفاده از فناوری 5 نانومتری توسعه یافته است.

تغییرات ظاهری گوشی های پیکسل آینده

اگر این موضوع بخودی خود برای شما هیجان انگیز نیست، باید اعلام کنیم که گوشی های جدید پیکسل، از نوعی تغییر اساسی در طراحی با سبک جدیدی از ظاهر پنل پشتی برخوردار هستند که با یک قاب بزرگ دوربین به شکل مستطیل ارائه می شوند. از دیگر تغییرات اشاره شده می توان به حاشیه های نازک و یکنواخت تر صفحه نمایش به همراه سوراخ نمایشگر مخصوص دوربین سلفی و اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش به جای اسکنر فیزیکی مدل های فعلی، اشاره کرد.

نسخه استاندارد احتمالاً دارای یک دوربین اصلی و اولترا واید خواهد بود در حالی که انتظار می رود مدل پرو، دارای سه سنسور باشد که در نتیجه اولین بار در سری پیکسل گوگل خواهد بود. لنز سوم دوربین نیز، همانطور که پیش تر شایعه شده بود، تله فوتو با زوم پریسکوپی می باشد.

رندر ها و مشخصات لو رفته از پیکسل ۶، خبر از معرفی یک گوشی جذاب توسط گوگل را می دهد که احتمالا به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال نیز، شناخته می شوند. اگر مطابق نسخه های گذشته پیش رود، احتمالا شاهد معرفی و عرضه این گوشی ها در ماه اکتبر خواهیم بود.

هر آنچه که تا به امروز در مورد گوگل پیکسل ۶ می‌دانیم

نظر شما راجع به افشای شماره مدل و تاریخ احتمالی معرفی سری جدید پیکسل ۶ و گوشی تاشو گوگل چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این دستگاه ها با طراحی خاصشان هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چرا لیست قیمتی که گذاشتم پاک شده؟!

Milad7

@سینا عطایی ؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی