حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین پیکسل ۶ XL علاوه بر نرم افزار خوب، از سخت افزار پیشرفته ای بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، گوگل

گوگل امسال به مناسبت رونمایی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ XL رویدادی را برگزار خواهد کرد. دستگاه های جدید گوگل کسانی را هدف قرار می‌دهد که نمی‌خواهند بدون آخرین نسخه اندروید زندگی کنند. و البته ظاهر اندروید خام و دست نخورده را نیز می‌پسندند. چنین افرادی دستگاه های Pixel را بخاطر مشخصات قدرتمند و دوربین های پیشرفته اش خریداری خواهند کرد.

گوگل پیکسل ۶ XL از نرم افزار و سخت افزار قدرتمندی برای دوربین خود بهره خواهد برد

ما پیش از رونمایی، برخی از جزئیات مربوط به ظاهر گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ XL را می‌دانیم. چیزی که نمی توان از محصولات جدید سلب کرد، اصالت و زیبایی شناسی کاملاً متفاوت آن ها است. اما امروز ما می‌خواهیم در مورد دوربین این محصولات صحبت کنیم که در نسخه XL  به ما نوید پیشرفت خوبی را می‌دهد.

شایعات و رندرهای منتشر شده حاکی از آن است که Pixel 6 XL با  دوربین های سه گانه عرضه خواهد شد. گرچه به نظر می‌رسد در مورد سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اولترا واید این گوشی توافق نظر وجود دارد؛ اما در مورد دوربین تله فوتو دو نظر متفاوت مطرح شده است. یکی از آن‌ ها می‌گوید این یک دوربین تله فوتو معمولی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی است و دیگری مدعی می‌شود که این یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

رندر منتشر شده از گوگل پیکسل ۶

به تازگی سومین بتای اندروید ۱۲ منتشر شده است. و گوشی های گوگل این امکان را پیدا کرده اند که  از بزرگنمایی ۵ برابر استفاده کنند. این همان بزرگنمایی فوق العاده تلسکوپی است که در برنامه گوگل کمرا (نسخه 8.2.400) وجود دارد.

بتای سوم اندروید ۱۲ با قابلیت چرخش هوشمند نمایشگر و ویژگی های دیگری همراه است

گوگل جدیدترین نسخه بتا اندروید 12 را منتشر کرده است. این سیستم عامل ویژگی های جدیدی از جمله گرفتن اسکرین شات های تمام صفحه، جستجوی جهانی در برنامه ها و سیستم بهبود یافته چرخش خودکار صفحه را دارد. احتمالا اندروید ۱۲ در پاییز امسال به طور پایدار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از جالبترین ویژگی های نسخه جدید سیستم عامل اندروید چرخش خودکار بهتر و سریعتر صفحه نمایش است. گوگل در این نسخه جدید علاوه بر شتاب سنج، از دوربین جلو و سیستم تشخیص چهره نیز برای تعیین اینکه کاربر در چه زاویه ای از گوشی خود استفاده می‌کند، بهره خواهد گرفت و امکان مشاهده راحت مطالب را برای وی فراهم می‌کند. این به ویژگی برای افرادی که هنگام خوابیدن روی کاناپه یا تخت از گوشی خود استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود.

پیکسل ۶ گوگل با قیمت کم‌تر و عملکردی پایدارتر از همیشه روانه بازار خواهد شد

 

علاوه بر این گوگل انیمیشن ها را بهینه کرده است و این قابلیت جدید چرخش تصویر، تاخیر چرخش خودکار صفحه را ۲۵٪ کاهش می‌دهد. این یک ویژگی بسیار خوب برای سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید زیرا این دقیقا جایی است که خیلی از کاربران به خاطر تاخیر های گاه و بی گاه آن عذاب می‌کشیدند.

نظر شما درباره گوشی های پیکسل و نسخه دوازدهم رابط کاربری شرکت گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی