حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل ۶ گوگل با جزئیات بیشتر و طراحی مشابه نسخه پرو منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

پیکسل ۶ گوگل، یکی از گوشی‌های جدیدی است که در شایعات زیادی لو رفته است. از استفاده احتمالی تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی تا لو رفتن رندرها و طراحی نهایی این سری، حاکی از جذابیت بالای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو برای افشاگران است. اگر به یاد داشته باشید، رندرهای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را پیش از این منتشر کرده بودیم. اما رندر پیکسل ۶، این بار با جزئیات بیشتری ظاهر شده است. در این مطلب، به رندر پیکسل ۶ گوگل و جزئیات آن می‌پردازیم.

سری پیکسل ۶ گوگل

صبح امروز، در مورد رندر با کیفیت‌تر گوشی Pixel 6 Pro و مشخصات لو رفته جدید آن صحبت کرده بودیم. این گوشی، پرچمدار جدید گوگل است که احتمالاً حوالی مهر ماه امسال رونمایی خواهد شد.

 

پیکسل ۶ پرو گوگل را ببینید: این بار در رندر های دقیق تر و جزئیات سخت افزاری بیشتر

 

بر همین اساس، پس از پیکسل ۶ پرو، نوبت به رندر پیکسل ۶ گوگل با جزئیات بیشتر می‌رسد.به گزارش Mysmartprice، رندرها و مشخصات جدید این گوشی منتشر شده است. ناشر این اطلاعات، 91mobiles و OnLeaks هستند. اما ببینیم که دقیقاً این موضوع از چه قرار است.

رندر پیکسل ۶ گوگل

خب، این رندرها دقیقاً یک روز پس از پایان مراسم امسال Google I/O منتشر شده‌اند. اطلاعات لو رفته از پیکسل ۶ گوگل، برخی از تصورات ما را در مورد این گوشی تغییر می‌دهند. این بار، می‌خواهیم از قاب جلویی دستگاه شروع کنیم.

رندر پیکسل ۶ گوگل

رندری با جزئیات بیشتر از پیکسل ۶ گوگل

این گوشی دارای نمایشگری با قطر ۶.۴ اینچ است. همان طور که مشاهده می‌کنید، بر خلاف مدل Pro، خبری از نمایشگری با شیشه خمیده در پیکسل ۶ نیست. شیشه نمایشگر پیکسل ۶، تخت است. همچنین حاشیه‌های اطراف این نمایشگر، حالت مستطیلی شکل را دارند و گوشه‌های آن‌ها، نسبت به حالت عادی کم‌تر گرد است. حفره نمایشگر مرکزی نیز در بالای این گوشی پذیرای دوربین سلفی تکی است. بر روی فریم میانی، چیزی به جز کلیدهای پاور و تنظیم صدا، دیده نمی‌شوند. جنس این فریم از فلز است. در پایین این فریم، درگاه Type-C و اسپیکر یا اسپیکرهای دیده می‌شوند.

پیکسل ۶ گوگل

در قاب پشتی نیز همان طراحی مورد انتظاری که پیش‌تر لو رفته بود را شاهد هستیم. بر خلاف نسخه پرو، خبری از لنز پریسکوپ تله فوتو در این گوشی نیست و ماژول نسبتاً عجیب دوربین اصلی، شامل دو حسگر تصویر است. دیگر شایعات این گوشی، به پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره دارند. ضخامت ٨.٩ میلی‌متری نیز برای پیکسل ۶ پیش بینی شده است. البته با احتساب برآمدگی ماژول دوربین اصلی، این رقم بیشتر خواهد شد. سیستم عامل اندروید ١٢ پیش فرض نیز در این گوشی ارائه خواهد شد.

 

هر آنچه که تا به امروز در مورد گوگل پیکسل ۶ می‌دانیم

 

نظر شما نسبت به رندر پیکسل ۶ گوگل چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که وجود چه قابلیتی در پیکسل ۶، این گوشی را جذاب‌تر می‌کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

خیلی جلوش شبیه نوت 10 ها هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️