حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چینش دوربین پیکسل ۶ گوگل، احتمال استفاده از زوم پریسکوپی در آن را تقویت می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، شایعات، گوگل

انتظار می رود کمپانی گوگل به زودی جدیدترین گوشی های هوشمند خود از سری پیکسل را با نام پیکسل ۶ رونمایی کند. ۳ روز پیش بود که Jon Prosser، رندر های با کیفیتی از گوشی های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به اشتراک گذاشت، و یک نگاه اجمالی به طراحی آن را به ما نشان می داد. این رندر ها نشان می دهد که سری جدید پیکسل های گوگل با طراحی چشمگیر و متفاوت از مدل های قبلی عرضه خواهد شد. حال به تازگی، رندر جدیدی از چینش دوربین پیکسل ۶ به بیرون درز کرده که احتمال استفاده از زوم پریسکوپ در آن را تقویت می کند.

رندر چینش دوربین های پیکسل ۶ و احتمال استفاده گوگل از زوم پریسکوپ در این گوشی

به نقل از gizmochina، اخیرا و طی سلسله افشاگری های مربوط به گوشی های پیکسل گوگل که هر ساله نیز متداول هستند، چینش دوربین های پیکسل ۶، لو رفته است. گفته می شود این تصاویر مفهومی بوده اما براساس اطلاعات داخلی شکل گرفته اند که به احتمال زیاد به همین صورت، به تولید می رسند. این تصویر، وجود سه سنسور دوربین را در گوشی پیکسل ۶ تایید می کند. یکی از این حسگر ها، همانطور که از شکل مستطیلی آن نیز قابل تشخیص است، به لنز تله فوتو با قابلیت زوم پریسکوپی اشاره دارد. البته در اینجا یک سنسور چهارمی نیز وجود دارد که طبق گفته منبع، می تواند حسگر طیف سنج نوری و یا سنسور ToF باشد.

چینش دوربین پیکسل ۶

چینش دوربین پیکسل ۶

با توجه به رندر های Prosser، دوربین سری پیکسل ۶ در یک ماژول عریض قرار می گیرد که به طور کامل و از سمت چپ به سمت راست قاب پشتی گوشی امتداد یافته و به صورت افقی تراز می شود. این طراحی، متفاوت از حالت مربع شکل در مدل های قبلی پیکسل ۴ و ۵ می باشد.

سایر مشخصات پیکسل ۶ گوگل

انتظار می رود در گوشی های جدید پیکسل ۶، از پردازنده سفارشی گوگل با اسم رمز Whitechapel استفاده شود. همچنین این مدل ها با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه می شوند. دیگر مشخصات این گوشی کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ اما با توجه به سابقه بد گوگل در حفظ اسرار خود، انتظار داریم که طی چند ماه منتهی به معرفی رسمی این گوشی، تقریبا تمامی ویژگی های این سری به بیرون درز کند. در حال حاضر، هنوز در مورد زمان معرفی رسمی این مدل ها صحبتی به میان نیامده است.

هر آنچه که تا به امروز در مورد گوگل پیکسل ۶ می‌دانیم

دیدگاه شما راجع به طراحی احتمالی چینش دوربین پیکسل ۶ گوگل و احتمال استفاده از لنز تله فوتو با زوم پریسکوپی در این گوشی چیست؟ آیا به نظر شما، وجود این لنز در گوشی های هوشمند پرچمدار، امری ضروری بوده و روی انتخاب شما برای خرید گوشی تاثیر گذار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

احتمالا گوگل امسال هم گند میزنه خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی