حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های جدید MIUI 13 لو رفت: کنترل سنتر، Natural Touch 2 و Gesture Turbo 2

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

طبق برنامه انتظار می‌رود شیائومی پوسته جدید اندروید خود با نام MIUI 13 را اواخر امسال و در آگوست 2021 معرفی کند. درحال‌حاضر این شرکت هنوز تاریخ انتشار رسمی MIUI 13 را فاش نکرده است. با این حال، به‌تازگی برخی از جزئیات اصلی جانشین MIUI 12.5 به‌صورت آنلاین درز پیدا کرده. طبق گزارش جدید، MIUI 13 شیائومی با مجموعه‌ای از ویژگی های جدید ارائه می‌شود که در ادامه نگاهی کوتاه به مواردی که اخیرا لو رفته‌اند، می‌اندازیم.

ویژگی های جدید MIUI 13

Piuinika Web، با استناد به‌درزهای مختلف در Weibo، برخی از ویژگی های آینده MIUI 13 را پیش از انتشار رسمی لیست کرده است.

همانطور که گفتیم انتظار می‌رود شیائومی MIUI 13 درحوالی شهریور و یا مهرماه منتشر شود. گزارش جدید، با استناد به منابع مختلف، ویژگی‌های مورد انتظار برای گوشی‌های Mi را ذکر کرده است. Piunika Web نشان می‌دهد که یکی از ویژگی های جدید MIUI که اواخر امسال نیز ارائه می‌شود، Gesture Turbo 2.0 است که به‌احتمال زیاد انیمیشن‌های ژست‌های حرکتی را بهبود می بخشد. شیائومی همچنین احتمالاً ویژگی جدیدی به نام “Small Window” را معرفی خواهد کرد؛ با این حال و درحال‌حاضر، درباره این ویژگی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. این گزارش بیان می‌کند که این قابلیت می‌تواند مربوط به انطباق برنامه MIUI Cleaner برای پنجره شناور MIUI 13 باشد.

ویژگی های جدید MIUI 13

ویژگی های جدید MIUI 13

همچنین شایعه شده است که شیائومی قصد دارد تا تغییراتی را در کنترل سنتر ایجاد می‌کند. به‌عنوان مثال، اعلان مربوط به کنترل موزیک اکنون از پنل اعلان‌های دیگر، به مرکز کنترل سنتر منتقل شده است. سرانجام، ویژگی جدیدی به نام Natural Touch 2.0 نیز در دست کار است که به‌احتمال زیاد از موتور هپتیک گوشی برای بهبود پاسخ لمسی استفاده می‌کند. تمامی این قابلیت‌ها هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند؛ بنابراین، آنها را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید.

ویژگی های جدید MIUI 13

ویژگی های جدید MIUI 13

گزارشات پیشین همچنین بیان می‌کردند که شیائومی در بروزرسانی بعدی خود، ویژگی Memory Expansion را معرفی خواهد کرد. این قابلیت مشابه ویژگی رم مجازی است که هم‌اکنون در تلفن‌های Vivo یافت می‌شود. کارکرد آن نیز به این صورت است که از حافظه داخلی تلفن برای ارائه حافظه رم موقت بیشتر در صورت لزوم استفاده می‌شود. ویژگی‌های دیگری مانند Memory Fusion Technology و Floating Game Window نیز در این نسخه در دست کار می‌باشند.

اولین نگاه به MIUI 13 شیائومی در یک ویدیو بسیار کوتاه

درنهایت دیدگاه شما پیرامون ویژگی‌های جدید رابط کاربری پیش‌روی شیائومی یعنی MIUI 13 و امکانات و طراحی بصری آن چیست؟ به‌نظر شما، این شرکت المان‌های جدید Material You اندروید گوگل را به این نسخه نیز انتقال خواهد داد یا باید مدت زمان بیشتری صبر کرده و منتظر رونمایی از MIUI 14 برای ارائه‌ی احتمالی این سبک طراحی باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

دوستان یه سوال دارم بعد آپدیت اندروید ۱۱و می یو آی ۱۲.۵ قسمت آپدیتش شکلش مثل قبل نیست فک کنم فقط امنیتیه گ‌وشیم هم ردمی نوت هست پرو یعنی دیگه آخرین نسخه می یو آیش هم بود؟
سایت آپلود هم برا اسکرین شات خطا میده نمیتونم عکسشو نشونتون بدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی