حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 برای ۵ گوشی شیائومی ارایه شد: پوکو X3 NFC و دوستان Redmi

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شاید شیائومی یکی از سریع‌ترین برندهای اندرویدی نباشد که آپدیت ارایه می‌کند اما با این که دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. خبر خوب این که آپدیت MIUI 13 برای ۵ گوشی شیائومی ارایه شده و در این لیست نام پوکو X3 NFC و دوستان Redmi را می بینیم.

آپدیت MIUI 13 شیائومی

شیائومی در حال به روز رسانی گوشی های هوشمند خود با جدیدترین رابط کاربری این شرکت یعنی MIUI 13 است. این در حالی است که فعلا حدس‌وگمان‌هایی درباره لیست دستگاه‌های مجاز برای آپدیت MIUI 14 وجود دارد.

این واقعیت که شیائومی اخیرا برخی از گوشی‌های نسبتا قدیمی خود را به MIUI 13 به روز کرده است، خبر خوبی برای طرفداران آن و شهرت این برند است.

طبق گفته شیائومی، پنج دستگاه نسبتا قدیمی این شرکت طی روزهای گذشته شروع به دریافت جدیدترین رابط کاربری این شرکت یعنی MIUI 13 کرده اند. این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۲ است.

در این لیست چهار دستگاه از برند Redmi و یک دستگاه از برند POCO قرار دارند که نام دقیق هر کدام از آن‌ها را اینجا می توانید ببینید:

  1. ۱- ردمی 9T
  2. ۲- ردمی 9T NFC
  3. ۳- ردمی نوت ۹ پرو
  4. ۴- ردمی نوت ۹ اس
  5. ۵- پوکو X3 NFC
آپدیت MIUI 13 شیائومی

آپدیت MIUI 13 شیائومی

گفته می شود که این دستگاه در حال دریافت رام جهانی MIUI 13 هستند و انتظار می رود تا باگ های نسخه های قبلی MIUI را برطرف کند. همچنین در کنار آن ویژگی های جدیدی را به دستگاه‌های شیائومی اضافه می کند.

البته ۱ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت MIUI 13 برای پوکو X3 NFC و ردمی نوت 9S منتشر شده است. با این حال به نظر می رسد حالا گستردگی عرضه بیشتر شده است.

اگر یکی از این گوشی‌ها را دارید و هنوز آپدیت MIUI 13 را دریافت نکرده‌اید، خیلی نگران نباشید. آپدیت‌ها به صورت دسته‌ای ارایه می شود و شاید تا ۱ ماه زمان ببرد که این آپدیت به همه کاربران ارایه شود.

شما یکی از این گوشی‌ها را دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کردید؟

آپدیت MIUI 14 شیائومی برای این گوشی ها ارایه می شود؟

دریافت کنندگان آپدیت MIUI 13 شیائومی، کدام دستگاه‌ها هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)