حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان رونمایی MIUI 13 به صورت رسمی، احتمالاً حوالی مرداد تا شهریور خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی و رابط کاربری MIUI، دو نامی هستند که در بسیاری از مواقع در کنار هم قرار گرفته‌اند. آن هم به این دلیل است که MIUI، شناخته شده‌ترین محصول از شیائومی است. حال، زمان رونمایی MIUI 13 در حال فرا رسیدن است. گفته می‌شود که این اتفاق، در حوالی مرداد یا شهریور ماه به وقوع خواهد پیوست.

زمان رونمایی MIUI 13 در حوالی مرداد یا شهریور خواهد بود

رابط کاربری MIUI 13، نسل بعدی رابط کاربری MIUI است که کاربران شیائومی به شدت منتظر آن هستند. آن‌ها انتظار دارند تا شیائومی با ارائه به روزرسانی رابط کاربری MIUI 13، سر و سامانی به مشکلات رابط کاربری اختصاصی خود بدهد. پیش از این، در مورد تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 13 صحبت کرده بودیم. در مطلب مربوط به این رابط کاربری، گفته بودیم که این محصول در تاریخ ۴ تیر که امروز است، رونمایی خواهد شد. با این وجود، همچنان خبری از MIUI 13 نشده است. به جای آن، شاهد انتشار شایعه‌ای جدید از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی MIUI هستیم.

 

تاریخ معرفی MIUI 13 مشخص شد + دستگاه‌های دریافت کننده

 

به گزارش جدید Gizchina می‌پردازیم. بر اساس این گزارش، شیائومی قصد دارد تا امسال از اولین گوشی پرچمدار خود با دوربین سلفی زیر نمایشگر پرده برداری کند. این گوشی، شیائومی Mi Mix 4 نام خواهد داشت که در مورد قیمت احتمالی آن صحبت کرده بودیم. شایعه‌ای مبنی بر استفاده از رابط کاربری MIUI 13 برای اولین بار در این گوشی منتشر شده است. این موضوع، می‌تواند نکته مثبتی برای پرچمدار بعدی شیائومی باشد. اما چیزی که هنوز رسماً مشخص نشده است، تاریخ رونمایی و عرضه رابط کاربری MIUI 13 می‌باشد.

به گفته یکی از مسئولان بلند پایه شیائومی، نسل جدید رابط کاربری MIUI 13 در حال گذراندن تست‌ها و آزمون‌های داخلی شیائومی است. به همین دلیل، تا روزهای آینده خبری از این رابط کاربری نخواهد بود. اما انتظار می‌رود که تا حوالی مرداد و شهریور ماه، این آزمایشات به اتمام برسند. پس از آن، زمان رونمایی MIUI 13 توسط شیائومی نیز مشخص خواهد شد. این شرکت، هنوز چنین اقدامی را انجام نداده است. اما وجود MIUI 13، قطعی به نظر می‌رسد. متأسفانه جزئیات زیادی از تغییرات موجود در رابط کاربری MIUI 13 در دسترس نیست. اما دیروز در مورد یک تغییر کلیدی احتمالی در رابط کاربری MIUI 13 نوشته بودیم.

 

ویژگی جدید امنیتی شیائومی همراه با MIUI 13 به طور جهانی عرضه می‌شود

 

با تمام این اوصاف و زمان رونمایی MIUI 13 به طور احتمالی در حوالی مرداد یا شهریور ماه، ممکن است شاهد یک اتفاق بزرگ دیگر نیز باشیم. این اتفاق بزرگ، مرتبط با گوشی پرچمدار Mi Mix 4 است. شیائومی معمولاً نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود را با رونمایی از یک گوشی مهم و پرچمدار، معرفی می‌کند. به همین دلیل است که رونمایی از شیائومی Mi Mix 4، می‌تواند یکی از موارد مورد انتظار کاربران باشد. این گوشی، دارای باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین شارژر سیمی ١٢٠ واتی و شارژر بی سیم ٨٠ واتی توسط می میکس ۴ پشتیبانی می‌شود. بر اساس اکثر شایعات، شیائومی در حال برنامه ریزی از Mi Mix 4 در ماه‌های آینده است.

به طور معمول، رونمایی از MIUI 13 به معنای انتشار فوری آن برای دستگاه‌های قبلی نیست. چرا که بسیاری از گوشی‌ها، همچنان آپدیت MIUI 12.5 را هم دریافت نکرده‌اند! اما با رسمی شدن این نسخه و اعلام دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط شیائومی، می‌توانیم بهتر این موضوع را قضاوت کنیم. مسئولان شیائومی اظهار دارند که آپدیت MIUI 13، زودتر از نسخه‌های قبلی به دست کاربران خواهد رسید. پیش بینی می‌شود که MIUI 13، برای دستگاه‌هایی که در دو سال اخیر رونمایی شده‌اند عرضه شود. همچنین در ابتدا، این به روزرسانی برای رام چین دستگاه‌های شیائومی منتشر می‌شود.

می میکس ۴

نظر شما در مورد MIUI 13 چیست؟ چه انتظاری از این نسخه دارید؟ آیا شیائومی می‌تواند تغییرات انقلابی را ایجاد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

اندروید 12 از نظر ظاهری فوق العاده شده و دیگه مثل قبل نیست که اگر پوسته ی اختصاصی سازنده نباشه با یک UI بیروح و بد طرف باشیم، امیدوارم شیائومی هم این رو فهمیده باشه و اصلا کمتر دستکاریش کنه ! MIUI حسابی شلوغ پلوغ و بی سر و ته هست و انواع و اقسام ایراد و باگ ها رو هم که داره …
یک جورایی مثل دوران سامسونگ با تاچ ویز هست که اوج شلوغی و سنگینی رابط سامسونگ بود که بعد با سامسونگ اکسپرینس و بعدش ONE UI اصلاح کرد ، شیائومی تو اون دوره ی تاچ ویز سامسونگه تازه !

s.h

به دوستان توصیه میکنم فعلا miui 12.5 رو نصب نکنن دیروز این آپدیت همراه با اندروید 12 اومد فقط با همین یک روز استفاده چندین باگ داخلش بود که یکیشون واقعا اذیت کننده بود و درباره قابلیت bubble notification اندروید 11 بود که افتضاح بود توی miui و برای خاموش کردن این قابلیت هم باید از یک برنامه دیگه استفاده کنید تا بعد از چند مرحله تازه بتونید غیرفعالش کنید , و این تازه قابلیتیه که جز بزرگترین تغییرات اندریود 11 بوده و شیاومی به این ضعیفی توی رابط کاربریش قرارش داده و پیشنعاد میکنم اگه آپدیت براتون اومد حداقل یک ماهیی صبر کنید بلکه بعضی از این ایرادات حل بشه.
واقعا نمیدونم شیاومی چه فکری با خودش میکنه که این آپدیت ها رو با تاخیر فوقالعاده اش به عنوان آخرین شرکت بزرگ آپدیت هاشو اراعه میده و در آخر هم همچین کیفیتی دارن
اگه این وضعیت رابط کاربری رو نتونه تا یکسال دیگه حل بکنه قطعا بخش قابل توجهی از کاربرانش رو از دست میده مخصوصا با توجه به اینکه هر رزو افراد بیشتری متوجه کیفیت متوسط این رابط کاربری میشن و من هم بشخصه با این وضعیت فعلی بعید میدونم گوشی بعدیم از این شرکت باشه , البته که برای عموم افراد اینور مساعل اهمیت آنچنانی شاید نداشته باشه ولی برای افرادی که این حوزه رو دنبال میکنن و روی این مساعل حساس هستن قطعا وضعیت آپدیت و راربط کاربری الویت خیلی بالاتری داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️