حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Memory Expansion شیائومی در MIUI 13 امکان ۳ گیگابایت رم بیشتر را فراهم می‌کند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

چند روز قبل، اطلاعاتی در مورد MIUI 13 لو رفت و در سطح اینترنت منتشر شد. این نشت اطلاعاتی برخی از ویژگی های اصلی و بهبود این رابط کاربری نسبت به MIUI 12 را نشان می‌داد. یکی از قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 ویژگی Memory Expansion شیائومی بود. در گذشته نیز اطلاعاتی از این ویژگی منتشر شده بود اما این اطلاعات جزئیات زیادی را به ما نشان نمی‌دادند. امروز اما یک نشت اطلاعاتی تازه، میزان افزایش رم توسط این ویژگی را مشخص کرده است.

ویژگی Memory Expansion شیائومی مشابه با رم مجازی ویوو و اوپو خواهد بود

با توجه به اطلاعات فاش شده، ویژگی Memory Expansion شیائومی دقیقا مشابه ویژگی رم مجازی Oppo و Vivo است و در حقیقت کارایی مشابهی دارند. ویژگی رم مجازی در MIUI 13 به کاربران شیائومی این امکان را می‌دهد که ۳ گیگابایت حافظه رم بیشتری در اختیار داشته باشند. مشخصا در هنگام روشن بودن این قابلیت، از حافظه ذخیره سازی گوشی شما به عنوان رم استفاده خواهد شد.

مطابق با اسکرین شات منتشر شده در وبسایت GizmoChina از ویژگی Memory Expansion در MIUI 13، استفاده از این قابلیت بسیار آسان است. و فقط کافی است صفحه مربوط به آن را در تنظیمات پیدا کرده و یک بار بر روی آن تپ کنید تا این ویژگی فعال شود. گفته می‌شود قابلیت رم مجازی MIUI 13 به تلفن های قدیمی شیائومی کمک می‌کند تا رم بیشتری در اختیار داشته باشند.

ویژگی Memory Expansion

اسکرین شاتی از قابلیت Memory Expansion

جدا از این، انتظار می‌رود MIUI 13 با تغییرات بصری جدید و تمرکز بر روی تجربه گیمینگ همراه شود. شایعات حاکی از آن است که رابط کاربری آینده شیائومی انیمیشن های جدید، آیکون های جدید و یک پنجره شناور برای بازی ها خواهد داشت.

همچنین با عرضه MIUI 13 برخی ویژگی هایی که اکنون فقط در رام چین دیده می‌شوند، به نسخه گلوبال این رابط کاربری خواهند آمد. برای مثال ویژگی جدید امنیتی MIUI با عرضه نسخه سیزدهم این رابط کاربری به طور گسترده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اسکرین شات کنترل سنتر MIUI 13 شیائومی لو رفت

نظر شما درباره رابط کاربری شیائومی چیست؟ چقدر به پیشرفت این رابط کاربری و رفع نقاط ضعف و باگ های آن خوش‌بین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsenahmadi2694

یه دفعه 4 گیگ میکردی خب

ممد بمولا

3 گیگ زیاده
بهتر بود بسته به گوشی بین 1 تا 3 باشه
مقدار استاندارد رم مجازی یا zram و swap بین 30 تا 50 درصد رم واقعیه و اگه بیشتر باشه افت پرفورمنس و افزایش مصرف باتری داره
واسه گوشی با رم 4 و 6 همون 2 گیگ کافیه

Taha 12341258

من گوشیم رم ۸ داره نیاز ندارم به این قابلیت 😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی