حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات دوربین شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو/مکس پس از دریافت آپدیت MIUI 13

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

رابط کاربری شیائومی محبوبیت زیادی کسب کرده است. چندی پیش، این غول فناوری چینی گزارش مالی خود را منتشر کرد و متوجه شدیم که تعداد کاربران MIUI از ۵۴۷ میلیون نفر فراتر رفته است. این موضوع تعجب آور نیست، زیرا شیائومی و سایر برند های وابسته به آن در حال پیشرفت هستند و در بسیاری از بازار ها در رتبه اول قرار دارند. این رابط کاربری اما گاهی با مشکلاتی همراه بوده است. در جدیدترین گزارشات متوجه شدیم که دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو و پرو مکس پس از دریافت آپدیت MIUI 13 دچار مشکلاتی شده است.

آپدیت MIUI 13 باعث بروز مشکلاتی در دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو و پرو مکس خواهد شد

بیست و هشتم دسامبر ۲۰۲۱ (هفتم دی) بود که شیائومی از رابط کاربری MIUI 13 رونمایی کرد. سیزدهمین نسخه از رابط کاربری شیائومی ویژگی های جذابی را به همراه داشت. اولین تاریخ عرضه MIUI 13 نیز ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (بیست چهارم دی ماه) بود. امروز، گزارشاتی منتشر شد که نشان می‌داد که Redmi India اخیراً MIUI 13 را برای مدل‌های Redmi Note 10 Pro / Pro Max عرضه کرده است. پس از دریافت این به روز رسانی گویا دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو و پرو مکس دچار مشکلاتی شده است. گویا این آپدیت باعث از کار افتادن دوربین گوشی شده و حتی برنامه های شخص ثالث (برای مثال اینستاگرام) نیز توانایی دسترسی به دوربین دستگاه را ندارند.

توییت های پشتیبانی ردمی هند

ردمی به وجود مشکل مذکور اعتراف کرده است

همان‌طور که می‌دانید، دوربین گوشی های هوشمند جزو پرکاربردترین اپلیکیشن هاست. بنابراین زمانی که چنین مشکلی وجود داشته باشد، باعث ایجاد مزاحمت های زیادی در هنگام استفاده از دستگاه خواهد شد. مطابق با گزارش GizChina، خوشبختانه اما پشتیبانی شیائومی به این موضوع واکنش نشان داده است. در پاسخ، Redmi India Support رسما اعلام کرد که این مشکل را کشف کرده است و برای کاربران Redmi Note 10 Pro / Pro Max که دوربین تلفن آن ها دچار نقص شده، خدمات پشتیبانی فنی و تعمیر رایگان ارائه خواهد کرد. به عبارت دیگر، این شرکت رسماً اعتراف کرده که مشکل مذکور وجود دارد و به زودی آن را رفع خواهد کرد.

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس با نمایشگر ۱۲۰ هرتز S-AMOLED در کنار دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و Snapdragon 732 رسما معرفی شد

ردمی هند در توییتی نوشت: «تیم های خدمات و  پشتیبانی فنی ما، تعمیرات را بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهند‌. ما از هر گونه ناراحتی ایجاد شده برای کاربران متاسفیم. ما متعهد به ارائه یک تجربه کاربر محور هستیم.»

نظر شما درباره رابط کاربری MIUI چیست؟ آیا تا به حال با باگ های رابط کاربری شیائومی روبرو شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی