حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 شیائومی ردمی نوت ۹ پرو در هند ارایه شد + ۲ دستگاه دیگر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شیائومی

با این که ۲ ماه از عرضه اندروید 13 می گذرد شیائومی هنوز آپدیت اندروید ۱۲ را برای برخی از دستگاه های خود ارائه نکرده است. سه گوشی از لیست محصولاتی که این آپدیت را دریافت نکرده اند، امروز به‌روزرسانی مورد انتظار را در هند دریافت کردند. در حقیقت آپدیت MIUI 13 شیائومی ردمی نوت ۹ پرو در هند ارایه شده و دو دستگاه مشابه دیگر با این گوشی اقتصادی Xiaomi نیز آن را دریافت خواهند کرد.

آپدیت MIUI 13 شیائومی ردمی نوت ۹ پرو در هند

آپدیت MIUI 13 برای ۳ گوشی اقتصادی شیائومی و پوکو

آپدیت MIUI 13 برای ۳ گوشی اقتصادی شیائومی و پوکو

شیائومی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را برای سه گوشی زیر ارایه کرده است:

  1. ۱- ردمی Note 9 Pro
  2. ۲- ردمی Note 9 Pro Max
  3. ۳- پوکو M2 Pro

به‌روزرسانی اندروید 12 برای مدل‌های مذکور با رابط کاربری MIUI 13 در هند ارائه می‌شود. با وجود این که انتشار این آپدیت در ماه جاری میلادی یعنی اکتبر انجام می شود اما دارای وصله‌های امنیتی ۲ ماه پیش یعنی آگوست 2022 است.

باید بدانید که به روز رسانی مذکور در حال حاضر محدود به کاربری آزمایشی Mi Pilot است. عرضه این آپدیت باید در روزها و هفته های آینده راه خود را به کاربران عادی باز کند.

به‌روزرسانی باید در مرحله بعدی وارد مرحله «Stable Beta» و سپس «Stable» شود. از این رو، اکثر کاربران احتمالا تا ماه آینده به آن دسترسی خواهند داشت.

به‌روزرسانی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 احتمالاً آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری اصلی برای Redmi Note 9 Pro، Redmi Note 9 Pro Max و Poco M2 Pro است. این تلفن‌ها ممکن است در آینده فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی لازم را دریافت کنند.

هر سه دستگاه در سال 2020 رونمایی شدند. همانطور که در تصویر مشخص است آنها طراحی مشابهی دارند و فقط از نظر برخی ویژگی های خاص متفاوت هستند.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت شیائومی و پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)