حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ۱۰ مدل 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G با اندروید ۱۲ رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، شیائومی

آپدیت MIUI 13 شیائومی در حال حاضر جدیدترین نسخه از رابط کاربری این شرکت چینی است. این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲ آن را برای دستگاه های واجد شرایط عرضه کرد. خبر خوب اینکه آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ۱۰ مدل 5G و ردمی نوت ۹ پرو 5G با اندروید ۱۲ رسما ارایه شده است.

آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ۱۰ مدل 5G

شیائومی به‌روزرسانی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را برای گوشی‌های زیر در کشور چین آغاز کرده است:

  1. ۱- شیائومی Mi 10 Ultra با بیلد V13.0.1.0.SJJCNXM
  2. ۲- ردمی Note 10 5G با بیلد V13.0.3.0.SKSCNXM
  3. ۳- ردمی  Note 9 Pro 5G با بیلد V13.0.3.0.SJSCNXM

مانند هر به روز رسانی نرم افزار OTA دیگری، این به روز رسانی نیز به صورت دسته ای عرضه می شود. از این رو، برخی از گوشی ها ممکن است آن را زودتر دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر کمی دیرتر نوتیفیکیشن آن را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، به غیر از Mi 10 Ultra آپدیت دو گوشی دیگر به بازارهای جهانی هم راه یافته است. Redmi Note 10 5G در بازارهای بین المللی با نام Redmi Note 10T 5G شناخته می شود. همچنین Redmi Note 9 Pro 5G با نام‌های Mi 10i 5G و Mi 10T Lite 5G شناخته می‌شود.

این مدل های گلوبال گوشی‌های هوشمند فوق‌الذکر نیز باید در آینده نزدیک به آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 دسترسی داشته باشند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که عرضه برای همه انواع در یک یا دو ماه به پایان برسد.

اگر شما صاحب هر یک از مدل های چینی اصلی فهرست شده در بالا هستید و به روز رسانی را دریافت کرده اید، تجربه خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)