حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکانات MIUI 13 شیائومی لو رفت؛ تمرکز بر روی گیمینگ و تجربه بصری جدید

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

نسل جدید رابط کاربری شیائومی، یعنی MIUI 13 در شایعات زیادی مشاهده شده است. این امر، به دلیل شکایت کاربران از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های فعلی است. هر چند این نسخه‌ها، همچنان جزو رابط کاربری‌های محبوب اندروید هستند. اما به هر حال، شیائومی قصد دارد تا به زودی از رابط کاربری MIUI 13 خود رونمایی کند. به همین ترتیب، این بار قصد داریم تا به امکانات MIUI 13 بپردازیم.

امکانات MIUI 13 تمرکز بیشتری بر روی تجربه کاربری بهبود یافته دارد

همان طور که گفتیم، رابط کاربری MIUI 13 به زودی رونمایی می‌شود. احتمالاً تاریخ نهایی رونمایی از این نسخه، مرداد یا شهریور است. این موضوع، شاید معرفی سری جدید پرچمدار شیائومی را در پی داشته باشد.

 

زمان رونمایی MIUI 13 به صورت رسمی، احتمالاً حوالی مرداد تا شهریور خواهد بود

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، قبلاً یک افشاگر مطرح با نام Digital Chat Station، فاش کرده بود که نسخه جدید رابط کاربری MIUI به زودی با نام MIUI 13 معرفی می‌شود. همچنین این رابط کاربری، برای گوشی‌های دو سال اخیر شیائومی نیز ارائه می‌شود. اما از سوی دیگر، یک سری از اطلاعات لو رفته جدید از امکانات MIUI 13 به دستمان رسیده است. طبق اطلاعات منتشر شده از دیگر افشاگر ویبو، رابط کاربری MIUI 13 به زودی با چندین ویژگی کلیدی ارائه می‌شود. مهم‌ترین ویژگی در این بین، تغییرات ظاهری نسبت به MIUI 12 است. از سوی دیگر گفته می‌شود که MIUI 13 با انیمیشن‌های جدید و فونت‌های متنوع‌تر ارائه شود. همچنین خوشبختانه با طراحی مجدد آیکون‌های برنامه‌ها و پس زمینه‌های MIUI 13 روبه‌رو خواهیم شد.

امکانات MIUI 13

اظهارات یک افشاگر در ویبو در مورد قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 13

اما به غیر از طراحی، موارد جذاب دیگری هم وجود دارند. به طور مثال، این افشاگر برخی از ویژگی‌های مهم MIUI 13 را یادآور شده است. وی می‌گوید که نسل بعدی رابط کاربری MIUI یک پنجره شناور (Folating Tab) مخصوص بازی‌ها دارد. تاکنون شاهد وجود پنجره شناور برای برنامه‌ها بودیم. اما در بحث بازی‌ها، این امر کم‌تر مورد بحث قرار می‌گرفت. اما MIUI 13 ظاهراً تغییرات انقلابی نسبت به قبل خواهد داشت. علاوه بر این، از نظر عملکرد شاهد پیشرفت در رابط کاربری MIUI 13 هستیم. به طوری که ویژگی حافظه رم مجازی، بالأخره راه خود را به گوشی‌های شیائومی باز می‌کند. این ویژگی را پیش‌تر در گوشی‌های هلدینگ BBK مشاهده کرده بودیم. این قابلیت، با استفاده از حافظه داخلی کار می‌کند. در ادامه، سیستم رندر لایه‌ای به این نسخه از MIUI اضافه شده است.

در نهایت، باید گفت که MIUI 13 هنوز به صورت رسمی از شیائومی تأیید نشده است. اما کاربران بیش از هر چیزی، توقع رفع باگ و بهبود عملکرد را در این نسخه‌ها دارند. چرا که حتی پرچمداران شیائومی نیز از این مشکلات در امان نیستند!

نظر شما در مورد این نسخه از MIUI چیست؟ آیا امکانات MIUI 13 را می‌پسندید؟ بیش از هر چیز، چه انتظاری از MIUI 13 دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بدترین و پرایراد ترین رابط کاربری دنیای اندرویده …

tanhaye shab

مطمئن هستید تا حالا گوشی شیائومی دست گرفته اید؟

واسه همه که ایراداتش پیش نیومده.
یکم برو بیشتر رو گوشیا تحقیق کن.😁

رکورد دیس.لایک تررنجی جابجا شد.😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️