حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات کنترل سنتر MIUI 13 شیائومی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در دنیای اندروید شاهد رابط کاربری های شخصی سازی شده زیادی هستیم. یکی از شناخته شده ترین های آن ها را می توان MIUI شیائومی دانست. این رابط کاربری دارای شخصی سازی بسیار عمیقی است که در هر بخش آن به وضوح دیده می شود. کنترل سنتر یکی از بخش هایی است که مشخصا این برند چینی از راهبرد گوگل راضی نیست. به همین دلیل آن را تغییرات زیادی می دهد. پس از تغییر بزرگ کنترل سنتر در MIUI 12 به نظر می رسد که این روند در MIUI 13 هم پایان ندارد. امروز اسکرین شات کنترل سنتر MIUI 13 شیائومی لو رفته و طراحی جدید را نشان می دهد. طراحی که احتمالا شخصی سازی خوبی هم دارد.

کنترل سنتر MIUI 13

تصویری از کنترل سنتر دوباره طراحی شده برای پوسته شیائومی MIUI 13 به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. در این عکس خاص، به نظر می رسد که مرکز کنترل MIUI 13 در دو ستون سازمان یافته است. در این ستون ها تمام جزئیات و تنظیمات حیاتی موبایل شما دیده می شود. در این اسکرین شات به نظر می رسد مجموعه ای از اطلاعات (که به احتمال زیاد قابل شخصی سازی است) مواردی مانند مانده حساب بانکی، شمارنده قدم ها و جزئیات رفاه دیجیتالی (digital wellbeing) را نشان می دهد.

کنترل سنتر MIUI 13

کنترل سنتر MIUI 13

کنترل میزان صدا و روشنایی به صورت میله های عمودی نشان داده می شوند و نمای کلی مرکز کنترل MIUI 13 از لحاظ عملکرد و سهولت استفاده، تصویری ساده و واضح را ایجاد می کند. در همین حال، یک منبع خبری در Weibo که با نام “Bald Panda” شناخته می شود، برخی از اصلی ترین به روزرسانی هایی را که MIUI 13 به گوشی های Redmi ، POCO و Xiaomi اضافه می کند، ارائه داده است.

آنطور که ادعا می شود، این بخش قابل شخصی سازی به شکل های زیر خواهد بود:

اگر بخواهید کنترل سنتر MIUI 12 و MIUI 13 را در یک تصویر مقایسه کنید، این تصویر برای شماست:

امکانات MIUI 13 شیائومی لو رفت؛ تمرکز بر روی گیمینگ و تجربه بصری جدید

ویژگی “بازی در حالت پنجره کوچک” نشان دهنده معرفی پنجره های شناور برای بازی کاربران مبتدی است.

ویژگی “آیکون دسک تاپ جدید” کاملا از نامش مشخص است که چیست. انتظار می رود با به روزرسانی نرم افزاری مانند MIUI 13 شاهد انیمیشن ها، فونت ها، صداها و جلوه های لمسی جدید باشیم. همچنین کاربران MIUI 13 می توانند انتظار داشته باشند که “layered rendering system” و “memory fusion technology” را برای عملکرد بهتر دستگاه دریافت کنند. ظاهرا memory fusion technology روشی مشابه ابزار رم مجازی شیائومی خواهد بود، بنابراین امکان بهبود عملکرد را با استفاده از بخشی از فضای ذخیره سازی تلفن هوشمند را فراهم می کند.

شیائومی MIUI به زودی به ویژگی رم مجازی مانند گوشی های ویوو مجهز خواهد شد

نظر شما چیست؟ شما کاربر شیائومی یا دیگر زیربرندهای این شرکت چینی هستید؟ رابط کاربری MIUI را می پسندید؟ انتخاب شما در بین رابط کاربری های مختلف اندروید کدام است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

رابط کاربری اندروید فقط One UI سامسونگ …

AL1K1NG

ماشالا جان برکفان شیائومی
لااقل به ماهم بگید چه فیل ترش کنی استفاده میکنبد

ببین رابط کاربری یه چیز سلیقه ایه. منم خودم بیشتر با OneUI راحت ترم ولی به خود کاربر بستگی داره که چجوری میخواد گوشیشو شخصی سازی کنه.

Mohammadr

کم کم کنترل سنتر خودش اعلام استقلال میکنه و میشه ی رابط جدید، انقد ک همچیو چپوندن توش:/ که البته خیلیم خوبه. دسترسی رو راحت تر میکنن👌

m.b

تو گلوبال خلاصه‌تر میشه احتمالاً…

خیلی پرتکامل تر و البته بیشتر شبیه Ios.
اینو دیگه نمیشه انکار کرد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)