حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قاب محافظ مخصوص نگهداری قلم S Pen گلکسی زد فولد ۳ را عرضه می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

جزئیات در مورد پرچمدار بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 3 تاحدودی نگران کننده است. دیروز، یک منبع کره‌ای و یک منبع دیگر اظهار داشتند که دوربین زیر نمایشگر این گوشی به‌دلیل فناوری جدید آن، به‌هیچ‌وجه کیفیت دوربین‌های معمولی را نخواهد داشت. حال، Ishan Agarwal مقداری بیشتری از اطلاعات به داده‌های قبلی اضافه و اعلام کرده که باتوجه به عدم پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از اسلات اختصاصی قلم S Pen، سامسونگ درنظر دارد تا همراه با این گوشی، قاب محافظ مخصوص نگهداری قلم را معرفی کند که البته چیز جدیدی نیست و پیش‌تر نیز، قابی مشابه همراه با گلکسی S21 Ultra عرضه شده بود.

قاب محافظ گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ به‌منظور نگهداری قلم S Pen

طبق توییت جدید Ishan، هدف سامسونگ اینست که نسخه S Pen Fold Edition را برای Galaxy Z Fold 3 خود ارائه کند. اطلاعات جدید در مورد مشخصات این قلم محدود است، اما طبق گزارشات پیشین، این مورد می‌تواند قلم مبتنی بر Active Electrostatic(AES) باشد که خبر آن مربوط به دسامبر سال گذشته می‌باشد. به‌طور خلاصه، شایعه شده است که گلکسی زد فولد ۳ از فناوری متفاوتی نسبت به نمونه موجود در سری Galaxy Note با نام دیجیتایزر الکترو مغناطیس (EMR) استفاده می‌کند که دلیل آن نیز به تاشو بودن نمایشگر این گوشی برمی‌گردد.

قاب مخصوص S Pen سامسونگ

قاب مخصوص S Pen سامسونگ

طبق گزارش اخیر، S Pen Pro که در ماه ژانویه و همراه با Galaxy S21 Ultra عرضه شد، با Z Fold 3 نیز سازگار خواهد بود. بر خلاف گوشی‌های گلکسی نوت، انتظار نمی‌رود که Fold 3 دارای اسلات اختصاصی قلم باشد و Agarwal ادعا می‌کند سامسونگ یک کیس Note Pack برای نگهداری قلم دیجیتال خود عرضه خواهد کرد. قاب Aramid و کیف‌های چرمی و سیلیکونی کماکان مانند گذشته در دسترس خواهند بود. قاب‌های سیلیکونی و شفاف اما، ظاهراً تنها برای گلکسی Z Flip 3 با حلقه‌ها و بندهای مخصوص به‌عنوان لوازم‌جانبی ارائه می‌شود.

قیمت قلم S Pen گلکسی زد فولد ۳

Galaxy S21 Ultra اولین گوشی غیر نوت سامسونگ بود که از S Pen پشتیبانی می‌کرد اما قلمی که این شرکت به‌طور اختصاصی برای این گوشی درنظر گرفته بود، جداگانه و با برچسب قیمتی 40 دلار به‌فروش می‌رسید. به‌نظر می‌رسد Z Fold 3 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه‌بر عدم وجود قلم در جعبه و به‌همراه گوشی، برای تهیه S Pen Fold Edition باید هزینه اضافی تا 50.39 پوند(69.28 دلار) بپردازید.

قیمت این گوشی نیز در ایالات متحده به‌احتمال زیاد بین 1599 تا 1699 دلار خواهد بود. انتظار می‌رود رویداد آنپکد سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به‌همراه شمار دیگری از گجت‌های پوشیدنی، در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شود.

زمان عرضه گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ مشخص نیست، پای آیفون ۱۳ درمیان است؟!

نظر شما پیرامون قاب محافظ جدید سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ که قرار است همراه با این گوشی ارائه شود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی