حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیفیت دوربین سلفی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ احتمالا شما را ناامید خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

هرچه به رویداد آنپکد ۲۰ مرداد نزدیک می‌شویم، جایی‌که سامسونگ احتمالاً گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و ایربادز جدید خود را معرفی می‌کند، شاهد ظهور جزئیات بیشتری از این دستگاه‌ها می‌باشیم. Galaxy Z Fold 3 ستاره نمایش آن روز خواهد بود، اگرچه این بدان معنا نیست که محبوبیت آن از Z Flip 3 بیشتر می‌باشد. با این حال، گزارشات متعدد جدید بیان می‌کنند که سامسونگ گلکسی زد فولد ۳، با حسگر ۴ مگاپیکسلی دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه شده و کیفیت آن شباهت بسیاری به ZTE Axon 20 5G دارد.

کیفیت دوربین سلفی گلکسی زد فولد ۳ بسیار شبیه Axon 20 5G است

جذابیت بیشتر Z Fold 3 نسبت به Z Flip 3 عمدتا به‌واسطه دو مورد اصلی می‌باشد: پشتیبانی از قلم S Pen و دوربین زیر نمایشگر. گزارش جدید منتشر شده پیرامون مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ توسط SamMobile و یک کانال یوتیوب کره‌ای اما، حاکی از آنست که ویژگی دوم یعنی دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳، کیفیت مطلوبی نداشته و حتی ممکن است شما را ناامید کند.

این گزارش تا حد زیادی مشخصات پیشین این گوشی‌ها را که از آنها اطلاع داریم تایید می‌کند: قدرت هر دو گوشی توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 تأمین شده و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت حافظه رم دارند.

همچنین Max Weinbach نیز در ادامه ادعا کرده است که دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳، “بسیار شبیه” ZTE Axon 20 5G می‌باشد. Axon 20 5G اولین تلفنی بود که دوربین زیر پنل صفحه‌نمایش را ارائه می‌داد که البته کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط آن چنگی به دل نمی‌زد.

انتظار می‌رود Fold 3 دارای یک نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و یک نمایشگر پوششی 6.2 اینچی (هر دو با حداکثر رفرش ریت 120 هرتز)، ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسورهای اصلی، تله‌فوتو و اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسل نمایشگر خارجی و ۴ مگاپیگسل زیر نمایشگر داخلی، باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی و گواهینامه IPX8 باشد.

مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

مگاپیکسل دوربین سلفی Z Fold 3 نه تنها از نظر استانداردهای امروزی کاملاً ناکافی می‌باشد، بلکه با اطلاعات درز کرده پیشین که ادعا می‌کردند رزولوشن آن 16 مگاپیکسل بوده و کیفیت آن با دوربین‌های حال‌حاضر برابری می‌کند، مطابقت ندارد. بنابراین، این اطلاعات جدید به‌احتمال زیاد نادرست است و حتی ممکن است اشتباه تایپی نیز باشد.

همچنین همانطور که توسط لیست یک خرده فروشی بیان شده، Galaxy Z Fold 3 ممکن است کاهش قیمت، به‌اندازه‌ای که پیش از این اعلام شده بود را نداشته باشد.

مشخصات Galaxy Z Flip 3 که توسط کانال YouTube ذکر شده کاملاً مطابق با شایعات اخیر می‌باشد. نمایشگر داخلی 6.7 اینچی 120 هرتزی، نمایشگر ثانویه 1.9 اینچی، ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی.

درنهایت، منبع کره‌ای همچنین ادعا می‌کند که Galaxy Z Fold 3 از ۳۰ مرداد به‌فروش می‌رسد و Z Flip 3 نیز از ۲ شهریورماه وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. با این حال، چندی پیش اعلام شد که سامسونگ هنوز در مورد تاریخ عرضه این گوشی‌ها بلاتکلیف است. گزارش ماه ژوئن نیز ادعا کرده بود که این تلفن‌ها در تاریخ ۵ شهریور ارائه می‌شوند.

گلکسی زد فولد ۳ با مستحکم‌ترین شیشه نمایشگر تاشو عرضه خواهد شد

دیدگاه شما در این مورد شما چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ برخلاف انتظارات نتوانسته تا جالب‌ترین ویژگی احتمالی پرچمدار گوشی‌های تاشو خود را در حالت ایده‌‌آل خود پیاده‌سازی کند و یا صرفا خطایی در گزارش پیش آمده و زد فولد ۳ با همان دوربین زیر نمایشگر مطلوب خود عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

این برخلاف حرفای ice universe و دفعه پیشه که…
قبلاً گفتن دقت نورگیریش از همه نمونه های موجود بیشتره اما بجاش با دقت میشه محوطه دوربین رو تشخیص داد… الان تو این خبر یعنی نه کیفیتی که گفتن رو داره و هم محوطه‌ش مشخصه؟
فکر نمیکنم به این صورت باشه… احتمالاً بهترین کیفیت موجود امسال رو داشته باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی