حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 احتمالا ۵ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات متعددی پیرامون گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ شنیده ایم. نسل جدید گوشی های تاشو بزرگ و کوچک سامسونگ که قرار است امسال پیشرفت خوبی داشته باشند. هنوز برای صحه گذاشتن روی این ادعا خیلی زود است اما تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 احتمالا ۵ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ عرضه سامسونگ Galaxy Z Fold 3

گفته می شود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی ۲ گوشی هوشمند تاشو جدید به بازار عرضه خواهد کرد. براساس جدیدترین شایعات گفته می شود که این ۲ گوشی برای تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد. البته همانطور که گفتیم هنوز خیلی زود است تا بگوییم این ادعا صحیح خواهد بود یا نه اما سابقه منبع خبری خیلی خوب است. همچنین توجه داشته باشید که تاریخ عرضه با تاریخ معرفی متفاوت است.

منبع این خبر، Jon Prosser است و ادعا می کند که دو گوشی تاشو جدید سامسونگ در تاریخ عنوان شده به دست مشتریان می رسد. درباره تاریخ معرفی هیچ اطلاعی در دسترس نیست. همچنین گزارش اخیر ادعا کرده است که تولید انبوه Fold 3 آغاز شده است.

وی اظهار داشت که فقط یک سوم از مقادیر معمول در حال تولید است. این امر می تواند به دلیل گرانی نمایشگر تاشو یا این باشد که سامسونگ از نرخ بازده بالا اطمینان حاصل می کند و به تدریج تولید را بالا می برد. در ادامه این گزارش آمده است که تولید گلکسی Flip 3 هنوز در انتظار است. شایعه شده است که این دستگاه هم در کنار Fold 3 عرضه می شود.

رندر نهایی گلکسی Z Flip 3 نیز منتشر شد

شایعه شده است که این دستگاه ها دارای برچسب قیمتی ارزان تر نیز هستند. بر اساس گزارش SamMobile، این گوشی ها ۲۰ درصد ارزان تر از تلفن های هوشمند قبلی خواهند بود. بد نیست یادآوری کنیم که گلکسی Z Flip در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۳۸۰ دلار و  Galaxy Z Fold 2 با قیمت ۱۹۹۹ دلار به بازار عرضه شد.

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳ (رندر غیررسمی)

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۳

برخی از مشخصات گوشی تاشو آنی سامسونگ قبلا لو رفته است. رندرهای طراحی که اخیرا به بیرون درز کرده نشان می دهد که گلکسی Fold 3 روی قاب پشتی دارای دوربین سه گانه است. طراحی ماژول دوربین در مقایسه با Fold 2 و سری Galaxy S21 متفاوت و ساده است. طبق گزارش های قبلی، این دوربین سه گانه شامل ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۱ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. فلش LED نیز در داخل ماژول عمودی قرار می گیرد.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید روانه بازار می شود. همچنین انتظار می رود سامسونگ این گوشی تاشو را در گزینه رنگ بژ روانه بازار کند. همچنین شاید این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر (UDC) همراه باشد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ در حال آزمایش UDC در Z Fold 3 است.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ فقط در قسمت داخلی آن بکار گرفته خواهد شد

با این حال، ورود UDC هنوز به دلیل مسائل لجستیکی تأیید نشده است. اگر این شرکت تصمیم بگیرد که UDC را پیش ببرد، Fold 3 با یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در نمایشگر اصلی عرضه می شود. همچنین این دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی را روی نمایشگر بیرونی خود خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ ۳

وزن مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ با گوشی تاشو نسل گذشته خود

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۳ احتمالا اینقدر بزرگ باشد.

رندرهای گلکسی Flip 3 نیز به بیرون درز کرده است. شایعه شده که رنگ های گلکسی زد فلیپ ۳ در چهار گزینه دو رنگ با رنگ زمینه اصلی بنفش، سیاه، سفید و سبز به بازار عرضه می شود. دو تفاوت محسوس تاکنون نشان می دهد که نسل دید ایت گوشی تاشو از نمایشگر ثانویه بزرگتری برخوردار است. گلکس زد Flip اصلی دارای یک صفحه نمایش بیرونی ۱.۱ اینچی است. یکی از تصاویر نشان می دهد که صفحه بیرونی آنقدر بزرگ است که می تواند پیام متنی را بخواند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)