حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 20 5G با دوربین سلفی زیرنمایشگر با قیمت ۳۲۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ZTE، برترین‌های ترنجی

بالاخره گوشی جدید ZTE رسما رونمایی شد. گوشی ZTE Axon 20 5G با قیمت خیلی رقابتی و ویژگی های منحصر به فرد ارایه شده است که کار را برای رقبا سخت می کند. گوشی ZTE Axon 20 5G با دوربین سلفی زیرنمایشگر با قیمت ۳۲۲ دلار رسما معرفی شده است. این یعنی این برند چینی برای فناوری جدید و منحصر به فرد خود خیلی خاشعانه عملکرده و گویی نگویی که دوربین سلفی زیرنمایشگر برای اولین در این موبایل به تولید انبوه می رسد.

گوشی ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G معرفی شده و “اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین زیر نمایشگر” است. این شرکت چند هفته است که تلفن را بازایابی کرد و سرانجام در چین رسمی شده است. ZTE Axon 20 5G به لطف این فناوری جدید یک تجربه تمام صفحه را ارائه می دهد. این گوشی در سه انتخاب حافظه RAM و حافظه ذخیره سازی ارائه می شود و دارای چهار رنگ است. این تلفن همچنین با دوربین عقب چهارگانه ارائه می شود و از پردازنده هشت هسته ای بهره می برد.

قیمت ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 2198 ین (تقریباً ۳۲۲ دلار)، برای نسخه 8GB + 128 GB مبلغ 2،498 ین (تقریباً ۳۶۶ دلار) و برای 2،798 ین (تقریباً ۴۱۰ دلار) قیمت دارد. نوع 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت این گوشی دارای چهار گزینه رنگی است، آبی، مشکی، نارنجی و بنفش. در حال حاضر در فهرست ZTE ذکر شده است و هنوز اطلاعاتی در مورد موجود بودن بین المللی وجود ندارد.

مشخصات ZTE Axon 20 5G

قیمت ZTE Axon 20 5G

قیمت ZTE Axon 20 5G

گوشی ZTE Axon 20 5G دو سیم کارته (نانو) بوده و با اندروید ۱۰ اجرا می شود. از یک نمایشگر OLED در اندازه 6.92 اینچی با کیفیت FHD+ یا (1،080×2،460 پیکسل) با نسبت ابعاد 20.5:9 ، رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می برد. این صفحه نمایش از رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و 100 درصد دامنه رنگی را پوشش می دهد. مجهز به هسته هشت هسته ای Snapdragon 765G است و دارای حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که از طریق کارت microSD (تا 2 ترابایت) قابل ارتقا است.

از نظر دوربین ZTE Axon 20 5G دارای دوربین عقب چهارگانه و یک تیرانداز سلفی مخفی است. در قسمت پشتی، تنظیمات دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلوی گوشی، ZTE Axon 20 5G دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که تا زمان نیاز به آن پنهان می ماند.

گزینه های ارتباطیی در ZTE Axon 20 5G شامل Wi-Fi ، بلوتوث ، 4G ، GPS ، NFC ، پورت USB Type-C برای شارژ و همانطور که از نام آن مشخص است، پشتیبانی از 5G است. این یک باتری 4220 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند. ابعاد این گوشی 172.1×77.9×7.9mm و وزن آن 198 گرم است.

نظر شما درباره گوشی ZTE Axon 20 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اون نمونه عکس سلفی که منتشر شد که کیفیت جالبی نداشت تار بود همون طور که یکی از دوستان گفت ولی معمولا این جور تکنولوژی ها یه مدت طول می کشه تا به بلوغ برسن و مشکلاتشون رفع شه همین اثر انگشت اولین بار که ساخته شد استفاده ازش عذاب اور بود! و در این بین معمولا در مورد اپل گفته میشه که عجله نداره و صبر میکنه تا هر وقت مشکلات این جور چیزا بر طرف شد استفاده کنه در کل قطعا در اینده بهترم میشه اندازه صفحش خیلی بزرگه دیگه گوشی زیر 6 اینچ به خاطرات پیوسته هر چی من از گوشی بزرگ و بد دست فراریم ولی همش دارن بزرگ تر میشن گوشی ها که خب استقبال هم میشه ازشون و این مورد سلیقه ایه و ایراد نیست ولی دلم تنگ میشه واسه خوش دستی گوشی مثل اس 9 استیو جابز کجایی که ببینی اختلاف اندازه نمایشگر گوشی ها و تبلت ها خیلی داره کم میشه😂😂

Mb.Pcr

سلام
یه نظرسنجی
کسی که تا ۳.۵۰۰ پول داشته باشه حاضره کلی صبر کنه تا یک میلیون دیگه جور کنه ؟خیر نمیتونه
پس appleجان
نوت ۹ ۴.۳۰۰ قیمت داره نه ۳.۷۰۰ !
هر جا میری میگه آنر ۹ای نگیرید برید نوت ۹ بگیرید
😑
اختلاف قیمتیش یک میلیونه نمیدونم چجوری پیشنهاد میده
منم قبول دارم با این قیمت آنر۹ای نمیصرفه همون جوری که ای۱۱ نمیصرفه
ولی خداییش رنج قیمتی نوت ۹ با آنر ۹ای خیلی متفاوته
اگه به من باشه ۲۰۰ تومن یا ۳۰۰ میذارم میرم ردمی ۹ میگیرم

TheFreeCritic

اقا اختلاف قیمتیشون 400 هزار تومنه
redmi 9 هم گوشیه خوبیه نسبت به انر 9ای

Mb.Pcr

اختلاف قیمتی ۹ای با نوت ۹ یک میلیونه نه ۴۰۰ هزار تومن

Str

این چرا اینقدر خوبه؟؟!!؟👌👌👌

afsoon

واقعا عالیه .توقع این قیمت رو نداشتم .

The MTest MT

همون ۷۶۵ جی بسه برای خوب بودنش…در مورد کیفیت سلفی زیر نمایشگر باید بگم برای منی که تقریبا سلفی نمیگیرم،واقعا صفحه بی بریدگی برام مهمه.حالا سلفی ش یکمم تار باشه

AŁɪ

عالیه بزرگانی مثل سامسونگ ،هواوی و اپل نتونستن این کارو بکنن. و این شرکت کرد .
👌👌👏👏
قیمتشم نسبت به تکنولوجی جدیدش و طراحی زیباش واقعا عالیه

sina1111

یه نکته ای که هست اینه که میگن چینیا همیشه تکنولوژی رو از بقیه میدزدن واسه همین گوشیاشون ارزونه
به نظرتون زد تی ای اینو از کی دزدیده؟ =)))
دیگه فکر کنم وقتشه اعتقادای قدیمی منسوخ بشه

Mahdi

وای خدا نارنجیش چقدر خوشگله 😍😍😍

Taha

طراحی استثنایی و قیمت عالی 😎😌👏

Amir galaxy

Wow
عالیه👏
با این برچسب قیمتی خیلی وسوسه کننده هست…
مخصوصا برای منی که هفته‌ای یکبار دوربین سلفی رو باز میکنم (نه برای عکاسی…برای اینکه ببینم سالمه یا ن😂)

Pouya

من همون هفته ای یک بارم باز نمیکنم😂

ولی انصافا گوشیه خوبیه👌

AL1K1NG

“از نظر دوربین ZTE Axon 20 5G دارای دوربین عقب چهارگانه و یک تیرانداز سلفی مخفی است”
یهو ی تیرانداز از تو گوشی میاد میکشتت دوباره مخفی میشه
اوکی بای
#ناظر

نیما عرفانی

یه مورد از این گوشی که بسیار حائز اهمیت هست و برای من بیشتر از USC یا UDC به چشم اومد اینه که نمایشگر با عمق رنگی ۱۰ بیتی برای یه گوشی در سطح میان رده خیلی حَرفه و اگه اشتباه نکنم در حال حاظر گوشیِ میان رده ی دیگه ای با این نوع از دیسپلی نداریم و جالب اینجاست هیچکس کوچکترین اشاره ای به این نکته نکرد.‌ نمایشگر نزدیک به ۷ اینچ اولد ۹۰ هرتز ۱۰ بیتی بدون زائده با نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ قطعاً یکی از دستاوردهای با ارزش زد تی ای تلقی میشه که نمیشه هیچ جوره این گوشی رو کم اهمیت جلوه داد .
اینم اضافه کنم ؛ الحمدالله که چیپستش هم مرسوم ترین SOC میان رده ی کوالکامه🤲
پی نوشت: اگه به جای زد تی ای ، لوگوی شیائومی رو این گوشی نقش بسته بود ، شکی وجود نداشت که دَر و دیواره سایت پر از نقش و نگار میشد…👌.

Milad7

برای شروع بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)