حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 کنترل دما و عمر باتری بهتر از Galaxy S21 Ultra دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام یک تراشه دوست داشتنی است اما در کنترل دما و عمر باتری خیلی جذاب نیست. اینطور نیست که فکر کنید فاجعه ای رخ داده، اما به کم دردسری اسنپدراگون ۸۶۵ هم نیست. امروز در شایعه ای می شنویم که نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ سامسونگ Galaxy Z Fold 3 کنترل دما و عمر باتری بهتر از Galaxy S21 Ultra دارد. این می تواند مربوط به کنترل دمای بهتر باشد.

سامسونگ Galaxy Z Fold 3

در توییتی از ice Universe می بینیم که درباره گلکسی زد فولد ۳ خبر خوشی وجود دارد. گفته می شود که نسخه Snapdragon 888 گلکسی زد فولد ۳ در بازی های روزمره دمای خیلی کمتری نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا تولید خواهد کرد و عمر باتری خوبی خواهد داشت.

سامسونگ Galaxy Z Fold 3

سامسونگ گلکسی زد فولد ۳

هنوز مشخص نیست که دقیقا چرا باید عملکرد یک تراشه مشترک در این گوشی تاشو بهتر از گلکسی اس ۲۱ اولترا باشد اما یک حدس ساده می تواند به تبادل گرمایی بهتر اشاره کرد. جایی که احتمالا شاهد یک سیستم خنک کننده جدید باشیم.

متاسفانه یا خوشبختانه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس روی این دستگاه قرار نمی گیرد. سامسونگ چند نسلی هست که به تراشه های بهبودیافته نیمه دوم سال کوالکام بی مهری می کند و از آن ها استفاده نمی کند.

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳

به هر صورت باید صبر کرد و دید که خروجی سامسونگ برای رسیدن به این دستاورد چیست. شما چطور فکر می کنید؟ سامسونگ Z Fold 3 را چطور بهینه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)