حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کند کردن عمدی گوشی های وان پلاس با بروزرسانی OxygenOS 12 برطرف شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس اوایل این ماه با اعلام رسمی خبری مبنی‌بر کند کردن عمدی گوشی های پرچمدار خود ازجمله OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro به‌نفع بهبود عمر باتری، با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد. در پاسخ به این تصمیم، این شرکت اخیرا برنامه خود را برای اختیاری کردن این ویژگی اعلام کرده است که در بروزرسانی آینده این دستگاه‌ها به OxygenOS 12 میسر می‌شود.

حل مشکل کند کردن عمدی گوشی های سری وان پلاس ۹ با آپدیت OxygenOS 12

به نقل از وب‌سایت androidpolice، اوایل دیروز و پیش از معرفی رسمی گوشی OnePlus Nord 2 ، وان پلاس تأیید کرد که تیم تحقیق و توسعه این شرکت در حال کار بر روی گزینه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد ویژگی بهینه‌سازی عملکرد را فعال یا غیرفعال کنند.

این قابلیت در همه مدل‌های آسیب‌دیده وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود با یکی از اولین نسخه‌های OxygenOS 12 ارائه شود که مبتنی بر بروزرسانی اندروید ۱۲ گوگل بوده و قرار است در اواخر سال جاری منتشر شود.

کند کردن عمدی گوشی وان پلاس

کند کردن عمدی گوشی وان پلاس

برای افرادی که از این موضوع بی‌اطلاع هستند، “حالت بهینه شده” موجود در سری OnePlus 9 به‌طور موثر به عملکرد تراشه موجود در دستگاه فشار وارد آورده تا هنگام استفاده از شماری از برنامه‌های خاص، مصرف انرژی باتری گوشی را کاهش دهد.

این ویژگی عمدتا برای اسنپدراگون 888، به‌عنوان یکی از سریعترین چیپست‌های گوشی‌های هوشمند در بازار، در نظر گرفته شده بود؛ اگرچه از همان زمان تأیید شد که برخی از بهینه‌سازی‌ها برای گوشی‌های وان پلاس Nord 2 و 9R اعمال شده است.

بروزرسانی OxygenOS 12 احتمالاً ابتدا در اختیار کاربران OnePlus 9 قرار خواهد گرفت و سپس به‌شمار دیگری از گوشی‌های این شرکت ازجمله سری نورد نیز منتقل خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود تلفن‌های هوشمند آینده وان پلاس با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اکسیژن این شرکت و به‌همراه این قابلیت نرم‌افزاری به‌صورت از پیش نصب شده ارائه شوند.

داغ شدن وان پلاس ۹ پرو کاربران را کلافه کرده است!

نظر شما راجع‌به کند کردن عمدی گوشی‌های وان پلاس و انتشار بروزرسانی برای غیرفعال کردن این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی