حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعلیق آپدیت اندروید ۱۳ وان پلاس ۹ به دلیل مشکلات ایجاد شده

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

آپدیت اندروید ۱۳ وان پلاس برای دستگاه‌های زیادی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد برای برخی از آن‌ها که منتشر شده هم ایجاد زحمت می‌کند. به تازگی درباره تعلیق آپدیت اندروید ۱۳ وان پلاس ۹ به دلیل مشکلات ایجاد شده گزارشی منتشر شده است.

تعلیق آپدیت اندروید ۱۳ وان پلاس ۹

زمانی بود که برند وان پلاس به عنوان معیاری برای سریع‌ترین عرضه آپدیت‌های اندرویدی محصوب می‌شد. با این حال عملکردش در ارائه به‌روزرسانی‌های اخیر، به شهرت آن آسیب رسانده است.

پس از عرضه آپدیت اندروید ۱۳ با رابط کاربری انحصاری OxygenOS 13 برای سری وان پلاس ۹، برخی کاربران گزارش کرده‌اند که موبایل آن‌ها روشن نمی‌شود. به همین دلیل OnePlus مجبور شد عرضه به‌روزرسانی را متوقف کند.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

جدیدترین آپدیت OxygenOS 13 هنگامی که اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شد، برای کاربران OnePlus 9 و مدل پرو آن مشکلاتی ایجاد کرد. آپدیت‌های با نسخه LE2111_11.F.19 برای وان پلاس ۹ و LE2121_11.F.19 برای وان پلاس ۹ پرو سبب ایجاد این مشکل شدند. به همین دلیل یکی از اعضای تیم نرم افزار OnePlus به کاربران توصیه کرده بود که این به روز رسانی ها را نصب نکنند.

این شرکت برای به حداقل رساندن آسیب، عرضه آپدیت اندریود ۱۳ وان پلاس ۹ را متوقف کرده است و کاربرانی که آسیب دیده اند می توانند به مرکز خدمات مراجعه کنند یا از خدمات تعمیر سفارش پستی OnePlus استفاده کنند. این شرکت قول داده است که مشکل را بدون از دست دادن اطلاعات برطرف کند.

به‌روزرسانی F.19 شامل وصله امنیتی ژانویه 2023، بهبود پایداری در برنامه‌های سیستم، و رفع اشکال برای Quick Glance، روشنایی خودکار و اتصال مخابراتی بود.

شما وان پلاس ۹ یا وان پلاس ۹ پرو دارید؟ این مشکل برای شما ایجاد شده است؟ امیدوارم پاسخ شما خیر باشد.

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با همکاری Hasselblad رسما معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

وان پلاس یه زمانی اسم قدری بود توی آپدیت، حیف شد با مدیریت اشتباه

باید کلا از همون اول با فرمون گوشی پرچمدار اقتصادی میومد جلو

این بود یه زمانی می خواست برای اپل شاخ بشه؟! 🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)