حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت OxygenOS 12 بر پایه اندروید ۱۲ برای وان پلاس نورد عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، وان‌پلاس

پس از انتشار سه نسخه بتای اندروید ۱۲ برای وان پلاس نورد، سر انجام آپدیت OxygenOS 12 برای این تلفن هوشمند به طور پایدار و گسترده ارائه شده است. این به روزرسانی بسیاری از باگ های موجود را برطرف خواهد کرد.

آپدیت OxygenOS 12 وان پلاس نورد باگ های موجود را برطرف می‌کند

آپدیت OxygenOS 12 وان پلاس Nord با نسخه فریمور AC2001_11.F.11 ارائه شده است. شرکت کنندگان در پروژه آپدیت های بتا وان پلاس برای دریافت این به روزرسانی در اولویت هستند. به روزرسانی اندروید ۱۲ وان پلاس نورد وصله امنیتی ماه آوریل را به همراه دارد. همچنین مشکل انیمیشن بوت در این نسخه از رابط کاربری اکسیژن او اس برطرف خواهد شد.

OnePlus Nord

کاربران وان پلاس نورد پیش از نمی‌توانستند گاهی اوقات به طور صحیح از فرمان صوتی «OK Google» استفاده کنند. این مشکل نیز در به روزرسانی اخیر برطرف شده است. البته در بتا دوم آپدیت OxygenOS 12 برخی باگ ها وجود داشتند. مثلا OnePlus Nord پس از دریافت نسخه بتا رابط کاربری مذکور نمی‌توانست در حالت پرتره عکس بگیرد. همچنین صفحه نمایش نیز گاهی در هنگام تماس های صوتی دچار مشکل می‌شد. امیدواریم این مشکلات در نسخه پایدار آپدیت، برطرف شده باشند.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که پس از دریافت اندروید ۱۲ توسط شرکت کنندگان پروژه بتا وان پلاس، این آپدیت به طور پایدار برای سایر کابران نیز منتشر شود. OxygenOS 12 از لانچر جدیدی بهره می‌برد و بخش اپ دراور نیز بهبود هایی را تجربه کرده است. دارک مود، نمایش نوتیفیکیشن ها و حالت کار با یک دست نیز بهینه شده اند. اگر کاربر OnePlus Nord  هستید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و تپ کردن گزینه به روزرسانی های سیستم در دسترس بودن آپدیت اندروید ۱۲ را بررسی کنید.

آپدیت وان پلاس نورد برای افزایش کیفیت دوربین ارایه شد

وان پلاس نورد، یک تلفن هوشمند میان رده است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این دستگاه به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۰ مجهز بود و هم اکنون موفق به دریافت دوازدهمین نسخه اندروید شده است. این گوشی هوشمند نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 765G تأمین می‌کند. یکی از مزیت های مهم این دستگاه، پشتیبانی از شبکه 5G است.

نظر شما درباره OnePlus Nord چیست؟ آیا تجربه کار با این تلفن هوشمند را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تست باتری گوشی xperia 10 جدید هم امده غیر قابل باوره 👌👌🔥💥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی