حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12 در بازار جهانی به‌فروش خواهد رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

آخرین گوشی پرچمدار برند وان پلاس با نام OnePlus 10 Pro چندی پیش به‌صورت رسمی در چین معرفی شد. امسال این گوشی برخلاف نسل‌های پیشین خود با مدل غیر پرو همراه نبود. حال، به‌تازگی گفته شده است که نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو که احتمالا تا ماه آینده در بازارهای بین‌المللی ازجمله هند عرضه خواهد شد، از OxygenOS 12 به‌جای 12.1 ColorOS برخوردار خواهد بود.

عرضه نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12

به‌گزارش اختصاصی وب‌سایت 91Mobiles، انتشار سیستم‌عامل یکپارچه OPPO و OnePlus با تأخیر مواجه شده است. بنابراین، نسخه گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro با سیستم‌عامل OxygenOS 12 مبتنی‌بر اندروید 12 اجرا خواهد شد.

سال گذشته، وان پلاس با عرضه سری OnePlus 9 به‌همراه ColorOS در چین، سیاست خود را تاحدودی تغییر داد. در بازارهای بین‌المللی اما، این کمپانی به استفاده از OxygenOS ادامه داد. بااین‌حال، گوشی جدید این شرکت اکنون براساس کد یکپارچه ColorOS و OxygenOS در راه است.

عرضه نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12

عرضه نسخه جهانی وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12

در نیمه دوم سال 2021، وان پلاس فاش کرد که هر دو برند OPPO و OnePlus از یک سیستم‌عامل یکپارچه جدید از سال 2022 استفاده خواهند کرد. پیش از این شایعه شده بود که این سیستم‌عامل در نسخه بین‌المللی OnePlus 10 Pro عرضه می‌شود، اگرچه مشخصات رسمی منتشرشده توسط این برند در ماه گذشته به OxygenOs 12 اشاره کرده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند، OnePlus چندی پیش به‌وضوح اعلام کرد که سیستم‌عامل جدید، مبتنی‌بر بروزرسانی اصلی اندروید خواهد بود که در سال 2022 منتشر می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، هر آنچه که اوپو و وان پلاس به‌عنوان سیستم‌عامل واحد درحال آماده‌سازی هستند، بر اساس Android 13 معرفی‌نشده می‌باشد که به‌احتمال‌زیاد در نیمه دوم سال جاری به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

کمتر از یک هفته گذشته، خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه رابط کاربری H₂OOS احتمالا در آینده جانشین OxygenOS و ColorOS خواهد شد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون عرضه نسخه جهانی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12 به‌جای 12.1 ColorOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی