حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس نورد ۲ منتشر شد؛ صفحه نمایش امولد همانند نسل قبل

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، موبایل، وان‌پلاس

مشخصات وان پلاس نورد ۲ اخیرا منتشر شده است که اطلاعات مختلفی در مورد این دستگاه ارائه می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

مشخصات وان پلاس نورد ۲

به گزارش mysmartprice شرکت چینی وان پلاس قصد دارد تا وان پلاس نورد ۲ را به عنوان جانشین وان پلاس نورد معرفی و عرضه کند. این گوشی در تاریخ ۳۱ تیرماه در هند و کشورهای اروپایی معرفی خواهد شد. نورد ۲ اولین گوشی شرکت وان پلاس است که به پردازنده مدیاتک مجهز می‌شود. این شرکت قبلا تایید کرده است که وان پلاس نورد ۲ با پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ AI معرفی خواهد شد. حالا هم پیش از عرضه این گوشی، این شرکت شروع به انتشار تیزرهایی کرده است که به افشای مشخصات این محصول می‌پردازد. مدتی پیش بود که اخباری از بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G منتشر شد. پیش از این در ترنجی درباره مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ گفته بودیم.

تاریخ معرفی OnePlus Nord 2 با Dimensity 1200 AI مشخص شد: ٣١ تیر ١۴۰٠

به وان پلاس Nord 2 سلام کنید: پورت USB C خارج از مرکز و دوربین عجیب!

آخرین تیزر تبلیغاتی این شرکت نشان می‌دهد که Nord 2 5G به یک صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. حالا هم مشخصات کامل آن منتشر شده است. این مشخصات خبر از تجهیز این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی Fluid AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. رزولوشون در نظر گرفته شده برای دستگاه نیز +FHD می‌باشد. این مسئله می‌تواند یک مشخصات ایده‌آل برای نمایشگر این گوشی میان‌‌رده باشد. گوشی Nord N200 5G نیز به نمایشگری با رزولوشن +FHD مجهز شده بود.

مشخصات وان پلاس نورد ۲

 

البته باید به این نکته توجه کرد که نمایشگر وان پلاس نورد ۲ مشخصاتی همچون نسل قبلی خود، یعنی وان پلاس نورد دارد. ازسوی دیگر وان می‌توان انتظار داشت که این گوشی به یک حسگر اثر انگشت اپتیکال در زیر صفحه نمایش مجهز شود. همچنین این شرکت ممکن است برای محصول آینده خود، از یک ناچ دایره‌ای برای دوربین سلفی استفاده نمایند. در حالی که محصول قبلی این شرکت، مجهز به یک ناچ بیضی شکل برای دوربین‌های سلفی این دستگاه بود.

 

بنچمارک وان پلاس Nord 2 5G منتشر شد: دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ۸ گیگ رم

مشخصات دوربین Nord 2 5G

بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، نورد ۲ مجهز به سه دوربین در پشت دستگاه خواهد بود. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی با سنسور IMX766 و یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی اصلی‌ترین مشخصات دوربین آن هستند. همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر در کنار آن‌ها قرار دارد. دوربین سلفی دستگاه نیز مجهز به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد، درون یک شکاف دایره‌ای جا خواهد گرفت. همچنین وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باطری ۴۵۰۰ میلی آمپری است که ظرفیت آن حدودا ۱۰ درصد بیشتر از نسل قبلی است.

https://toranji.ir/2021/06/10/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%a2-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سنسور اصلی خفنی داره

Mahdi

من همون وان پلاس قبل بیش تر دوست داشتم دو تا گوشی تو سال تولید می کرد و هنوز با اوپو ادغام نشده بود حس اپل اندرویدی به ادم میداد ولی الان داره شبیه سایر برند ها میشه😔😔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان