حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت گلکسی زد فولد ۳ کمتر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

ضخامت گلکسی زد فولد ۳ بر اساس اخبار و اطلاعات جدید، کمتر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود. کم کم به زمان معرفی نسل بعدی محصول تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ نزدیک می‌شویم. از این رو هر روز اخبار مختلفی درباره این محصول منتشر می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ضخامت گلکسی زد فولد ۳

به گزارش sammobile، شرکت کره‌ای سامسونگ، پیش از این نیز اشاره کرده بود که می‌خواهد دستگاه‌های تاشو خود را نازک‌تر و سبک‌تر بسازد. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ این کار را در گلکسی زد فولد ۳ انجام خواهد داد. دستگاه تاشو بعدی سامسونگ اخیرا موفق به احذ گواهینامه TENAA از کشور چین شده است. بدین ترتیب اطلاعات و مشخصات مهمی درباره این دستگاه به بیرون درز کرده است.

طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینید

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گلکسی زد فولد ۳ در حالت باز شده، دارای ابعاد ۶.۴‍‍×۱۲۸.۱×‍۱۵۸.۲ میلی‌متر است. این مسئله بدان معنا است که دستگاه مذکور با ضخامت ۶.۴ میلی‌متری که دارد، نسبت به نسل قبلی خود که ۶.۹ میلی‌متر ضخامت داشت، نازک‌تر است. با توجه به تصاویری که قبلا درباره این دستگاه منتشر شده است، به نظر می‌رسد که اکنون شکاف کمتری بین دو طرف دستگاه هنگام تا شدن وجود دارد. این مسئله از طرفی خود سبب کاهش ضخامت دستگاه نیز خواهد شد.

 

مشخصات لیست TENAA

بر اساس لیست TENAA این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است. همچنین از نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید با رابط کاربری سامسونگ استفاده خواهد کرد. دو باتری با ظرفیت ۲۱۵۵ و ۲۳۴۵ میلی آمپری نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را خواهند داشت که روی هم رفته به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر می‌رسیم.

این دستگاه همچنین مجهز به GPS، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از نسل پنچم ارتباطات 5G و پشتیبانی از LTE است. پشتیبانی از بلوتوث نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با حالت جدید “Split UI” معرفی می شود

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB توسط لیست FCC تایید شد

مشخصات گلکسی زد فولد ۳

با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که پیش از این درباره دستگاه منتشر شده بود، شاهد استفاده از یک صفحه نمایش منعطف ۷.۵۵ اینچی سوپر آمولد هستیم. این دستگاه مجهز به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر خود است. به نظر می‌رسد سامسونگ حالا این دستگاه را به فناوری دوربین زیر نمایشگر مجهز کرده است. از سوی دیگر، گلکسی زد فولد ۳ از قلم S-PEN پشتیبانی خواهد کرد. همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه می‌باشد. از مهم‌ترین مشخصات آن باید به بلندگوهای استریو اشاره کرد. همچنین این دستگاه مجهز به درگاه USB Type C می‌باشد.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ یکی از بهترین نمونه های بازار خواهد بود

احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در تبلیغ جدید سامسونگ قوت گرفت

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ فقط در قسمت داخلی آن بکار گرفته خواهد شد

ضخامت گلکسی زد فولد ۳

شایعه شده است که گلکسی زد فولد ۳ به یک مجموعه سه گانه از دوربین‌ها مجهز است. این مجموعه متشکل از سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل با ابعاد 1/1.76 اینچ خواهد بود. همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به حسگر ایزوسل 3L6 سامسونگ با ابعاد 1/3.2 اینچ نیز به چشم می‌خورد. در آخر نیز این دستگاه دارای یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل 3M5 و ابعاد 1/3.6 با پشتیبانی از زوم اپتیکال دو برابری، وجود دارد. انتظار می‌رود دوربین اصلی و دوربین تله فوتو این دستگاه مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار دوال پیکسل باشند. دورین الترا واید این دستگاه نیز می‌تواند همانند دوربین ماکرو عمل کند و تا دو برابر زوم شود.

 

مشخصات چیپست دستگاه

از دیگر مشخصات گلکسی زد فولد ۳ باید به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت کوالکام اشاره کرد. این چیپست مجهز به دو نسخه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی است. این دو نسخه به ترتیب از حافظه‌های داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت برخوردار هستند. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به قابلیت سامسونگ پی اشاره کرد. همچنین گواهی رسمی برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز برای این دستگاه مورد انتظار است. انتظارمی‌رود این دستگاه در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به همراه گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۴ کلاسیک و گلکسی بادز ۲ معرفی شوند.

شارژر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باز هم ۲۵ واتی خواهد بود

فروش ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در هدف گذاری جدید سامسونگ

دکمه لمسی گلکسی زد فولد ۳ جایگزین دکمه های فیزیکی می شود

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گلکسی زد فولد ۳ می‌تواند تبدیل به یک محصول موفق و پر فروش برای شرکت سامسونگ شود؟ به نظر شما یک محصول برای موفقیت نیازمند رعایت چه معیارهایی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان