حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ را در چهار رنگ مختلف مشاهده کنید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

ایربادزهای بی سیم سامسونگ، سبب شده‌اند تا این کمپانی بتواند فروش بالایی را در این بازار رقم بزند. سری گلکسی بادز سامسونگ، دلیل اصلی این موضوع هستند. نسل جدید گلکسی بادز سامسونگ، یعنی گلکسی بادز ٢ در راه است. به همین دلیل است که شاهد انتشار رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ در اخبار جدید هستیم.

رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ در رنگ‌های مختلف

گلکسی بادز ٢، محصولی مورد انتظار از سامسونگ در بازار ایربادز کاملاً بی سیم است. این ایربادز، مدتی پیش در تأییدیه‌ها و شایعات جدید ظاهر شد. تأییدیه‌های مذکور، نام این محصول را نیز تأیید کرده‌اند.

 

گلکسی بادز ٢ سامسونگ تأییدیه گرفت؛ احتمال رونمایی در حوالی مرداد تا شهریور

 

حال به جدیدترین اخبار از ایربادز پرچمدار جدید سامسونگ می‌رسیم. به نقل از Phonearena و در گزارشی از سوی 91Mobiles، رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ منتشر شده است. با توجه به طراحی نسل قبلی، یعنی Galaxy Buds، این دستگاه باید بهتر در گوش جای بگیرد و ارگونومی جدیدی داشته باشد. همچنین رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ، در ۴ رنگ منتشر شده است. این ۴ رنگ، از رنگ‌های سبز، سیاه، سفید و بنفش تشکیل می‌شوند. حال کمی وارد جزئیات گلکسی بادز ٢ می‌شویم.

رنگ مشکی گلکسی بادز ٢

رنگ مشکی گلکسی بادز ٢

در هر کدام از هدفون‌های ایربادز گلکسی بادز ٢، میکروفون دوگانه تعبیه شده است. این موضوع، قابلیت حذف نویز فعال را پیشرفته‌تر از قبل می‌سازد. با این حال، انتظار نمی‌رود که حذف نویز کامل در آن صورت بگیرد. این مورد، در گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو نیز مشاهده شده بود. گفته می‌شود که گلکسی بادز ٢، مجهز به حسگرهایی برای تشخیص پوشیده شدن است. به همین صورت، می‌توان در هنگام در آوردن گوشی‌ها، انتظار مکث شدن آهنگ را داشت. با پوشیده شدن مجدد، فایل صوتی مجدداً شروع به پخش شدن می‌کند.

گفتنی است که سامسونگ قصد دارد قیمت را در گلکسی بادز ٢ بیش از پیش کم کند. این موضوع، به دلیل رقابت با ایرپادز اپل است. به همین دلیل است که سامسونگ می‌خواهد برچسب قیمتی احتمالاً ١۴٩ دلاری را بر روی گلکسی بادز ٢ خود قرار دهد. این قیمت، بر روی گلکسی بادز پلاس نیز گذاشته شده بود. بنابراین، بعید نیست که سامسونگ این قیمت را حفظ کند. نکته جالب در این رندرها، حفظ شدن رنگ سفید در کیس شارژ است. با این حال، داخل کیس شارژ همانند رنگ ایربادز است.

کیس شارژ گلکسی بادز ٢، مربعی شکل است. این کیس شارژ، جمع و جور است و به راحتی در جیب جای می‌گیرد. گلکسی بادز پلاس هم اکنون، مجموعاً به همراه کیس شارژ می‌تواند عمر باتری ٢٢ ساعته را در اختیار مشتریان این محصول قرار دهد. ممکن است چنین عمر باتری را برای گلکسی بادز ٢ نیز شاهد باشیم. تاریخ رونمایی گلکسی بادز ٢ مشخص نیست. اما دور از انتظار نیست که شاهد رونمایی از ایربادز پریمیوم جدید سامسونگ در مراسم Unpacked بعدی باشیم. در همان رویداد، امکان دارد گوشی‌های منعطف گلکسی Z Fold 3، گلکسی Z Flip 3 و گلکسی واچ ۴ نیز ارائه شوند.

نظر شما در مورد رندر گلکسی بادز ٢ سامسونگ چیست؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟ کدام یک از ایربادزهای پرچمدار بازار را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️