حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باز هم ۲۵ واتی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد که فعلا سامسونگ قصد ندارد در بحث سرعت شارژر، پیشرفت بزرگی را ارایه کند. طبق جدیدترین گزارش ها، شارژر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باز هم ۲۵ واتی خواهد بود. به راحتی می توان گفت که Galaxy Z Fold 3 گران ترین موبایل سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. همچنین این گوشی تاشو به دوربین سلفی زیرنمایشگر مجهز خواهد شد اما این شارژر احتمالی ۲۵ وات، هر چند هنوز از آیفون ها جلوتر است اما خیلی جذاب نیست.

شارژر گلکسی زد فولد ۳

سامسونگ در حال آماده سازی برای رونمایی از گوشی های تاشو بعدی خود در سری Galaxy Z است. گفته می شود که Galaxy Z Flip 3 و Fold 3 هر دو حوالی خرداد وارد بازار می شوند. انتظار این است که مدل های جدید بزرگتر (در بعضی جهات شاید کوچکتر) و بهتر از مدل های قبلی خود باشند. با این حال، ممکن است در مورد بخش باتری Galaxy Z Fold 3 این ادعا درست نباشد.

همانطور که ماه گذشته و با گواهینامه 3C چین مشخص شد، فبلت تاشو آینده دو واحد باتری جداگانه را با ظرفیت ترکیبی حدود 4،400 میلی آمپر ساعت ارائه خواهد کرد. این مقدار کمی کمتر از ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی Galaxy Z Fold 2 خواهد بود. اکنون، یک گزارش جدید حاکی از آن است که Galaxy Z Fold 3 حتی هیچ پیشرفتی در سرعت شارژ نخواهد داشت.

آژانس نظارتی چین اخیراً مشخصات آداپتور شارژ گوشی جدید را منتشر کرده است. طبق لیست، این دستگاه همراه با شارژر EP-TA800 ارایه می شود که همان شارژر Galaxy Z Fold 2 است.

شارژر گلکسی زد فولد ۳

شارژر گلکسی زد فولد ۳

حداکثر خروجی این سرشارژر برابر ۲۵ وات (9V / 2.27A یا 11V / 2.25A) است. سامسونگ همچنین این شارژر را با چندین پرچمدار و میان رده دیگر از جمله سری Galaxy S20، سری Galaxy Note 10 و Galaxy A72 ارائه می کند. بنابراین، علیرغم اینکه گلکسی زد فولد ۳ به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند تاشو ارایه خواهد شد اما شارژرش واقعا در محدوده رقابت نیست.

البته، سامسونگ می تواند با استفاده از ویژگی های نرم افزاری و مشخصات سخت افزاری با مصرف انرژی کمتر عمر باتری کلی را بهبود بخشد. اما این یک چیز متفاوت است.

Galaxy Z Fold 3 چیزهای بهتری هم دارد

سرعت شارژ ۲۵ وات برای یک دستگاه پرچمدار ممکن است در زمان کنونی که تولیدکننده های چینی شروع به ارایه تجاری شارژر ۱۲۰ وات می کنند مناسب به نظر نرسد، اما Galaxy Z Fold 3 مطمئناً دارای پیشرفت های قدرتمند دیگری است. از همه قابل توجه تر، پشتیبانی از S Pen را برای اولین بار در سری تاشو سامسونگ به ارمغان می آورد. گزارش شده است که این دستگاه یک قلم جدید هیبریدی S دریافت خواهد کرد. این قلم نوک خیلی شارپی نخواهد داشت تا به صفحه نمایش تاشو آسیب نرساند.

علاوه بر این، گزارش شده است که Galaxy Z Fold 3 همچنین از فناوری Samsung Under Display UDC سامسونگ یا دوربین زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد. مدتی است که این شرکت روی این فناوری کار کرده و ظاهراً آماده است. البته این اولین گوشی هوشمند تاشو در جهان خواهد بود که از یک دوربین جلوی اصطلاحا نامرئی بهره می برد.

سامسونگ هنوز زمانی که قصد دارد از تلفن های هوشمند تاشو نسل بعدی خود رونمایی کند، تأیید نکرده است. اما، همانطور که قبلاً گفته شد حدود خرداد ماه می توان منتظر آن ماند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی Z Fold 3 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نمیفهمه دیگه فقط ۲۴ ساعته گوشی گرون قیمت میده بیرون و فقط مشکلاشو قبول میکنه
الان یه میان رده کینگ شیا شارژر ۳۳ واتی داره ولی گوشی ۲۰۰۰ دلاری سامسونگ شارژر ۲۵ واتی
حالا فهمیدین چرا ملت چش دیدن پیشرفت کینگ تکنولوژی رو ندارن؟

یک ترول هستم جهت منفی دادن و جلب توجه این کامنتو نوشتم

درباره خط آخر کامنتت : دقیقا این پیام رو برای جلب توجه نوشتی 😏😉

ما به همین 25 وات راضی هستیم حد اقل موقع شارژ گوشیمون دماش به نزدیک پنجاه درجه نمیرسه از اون ور موقعی ک با گوشی کار میکنی دماش به 70 درجه نمیرسه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

آهان یکیم Mi 10 U با ۱۲۰ وات شارژرش طوریه که بعد اینکه گوشی داغ کرد باهاش نیمرو درست کنی.🤣🤣🤣🤣

m.b

“ابتدا نادیده‌ات می گیرند، بعد مسخره‌ات میکنند، سپس با تو می جنگند، و در نهایت تو پیروز می شوی.”
“وقتی ارزش‌ها عوض شوند، عوضی‌ها با ارزش می‌شوند.”
ماهاتما گاندی

Auroro

سامسونگ داره بیش از حد سخت افزار رو نادیده می گیره، دقت کنی گوشیاش بیشتر از لحاظ ظاهری تغییر میکنن و سخت افزار رو بروز آنچنانی نمیده، فقط نرم افزار رو قوی میکنه. اگه بخواد اس ۲۲ هم شارژر ۲۵ واتی بذاره لقب احمق ترین مدیر رو باید به مدیر شرکتش داد، چون ی تنه داره بخاطر پول احترام لقبشو به فاک میده

Tanha122

حالا از اون ورم ی باتری اشغال بذاره ک فورا شارژش تموم شه ههههههههههههه

Mahdi

عادی بود چون سامسونگ علاقه زیادی‌ به ۲۵ وات داره کلا

عجب ترول های ا.ح.م.ق.ی داریم……..
سلفی زیر نمایشگر و قلم اس پن رو ول کردید رفتید به سرعت شارژرش تیکه میندازید. سرعت شارژ کمتر باشه طول عمر باتری هم بیشتره از یه طرف. سامسونگ تو رابط کاربریش میتونی فست شارژ رو خاموش کنی که شیائومی اونم نداره برید بسوزید😂😂😂😂😂😂

Milad7

قال احمد ذوقی : سامسونگ گدایهه 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)