حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB توسط لیست FCC تایید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

لیست FCC به‌تازگی منتشر شده است که در آن هر دو گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 تأییده گرفته‌اند. کسب مجوز این لیست یکی از مراحل نهایی قبل از عرضه دستگاه‌ها در بازار می‌باشد. این اتفاق تنها چند روز قبل از رویداد مجازی MWC سامسونگ رخ داده است، هرچند احتمالاً تا پیش از ماه آگوست چیزی بیشتر از یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی‌ها دریافت نکنیم. اسناد FCC همچنین برخی شایعات در مورد گلکسی زد فولد ۳ از جمله پشتیبانی از S Pen و UWB را تأیید می‌کند.

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB

براساس لیست FCC، گوشی Galaxy Z Fold 3 که با شماره مدل (SM-F926U) نیز شناخته می‌شود از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، اگرچه دستگاه شکاف داخلی برای جایگیری قلم را نخواهد داشت. اسناد FCC در مورد القای مغناطیسی(که برای شارژ بی‌سیم استفاده می‌شود) نیز صحبت می‌کند، بنابراین ممکن است زد فولد ۳ بتواند قلم را مانند آنچه که در تبلت Galaxy Tab S7 شاهد هستیم، شارژ کند.

زد فولد جدید همچنین از شارژ بی‌سیم با توان 9 وات پشتیبانی خواهد کرد(پایه شارژ با شماره مدل EP-N5100 تست شده است). با نگاه به شارژ سیمی، عدد 25 وات (EP-TA800) به چشم می‌خورد. این دستگاه همچنین دارای یک باتری 4275 میلی آمپری می‌باشد که از دو سلول مختلف ساخته شده است(2060+2215 میلی آمپر ساعت).

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB

پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از S Pen و UWB

تاشو جدید سامسونگ از 5G پشتیبانی کرده و دارای mmWave روی باند n260 و n261 می‌باشد. همچنین در آن از Ultra Wide Band(UWB)، به‌عنوان استاندارد جدید انتقال داده بی‌سیم که با بلوتوث رقابت می‌کند و در گلکسی SmartTag نیز بکارگرفته شده است، استفاده شده می‌کند.

در مورد Galaxy Z Flip 3 با شماره مدل (SM-F711U)، هیچ اشاره‌ای به قلم و UWB در آن نشده؛ با این حال، اتصال 5G mmWave در همان باند n260 و n261 وجود خواهد داشت. همچنین از شارژ بی سیم 9 وات پشتیبانی کرده و به نظر می‌رسد گزینه سیمی نهایتا به ۱۵ وات ختم می‌شود. باتری زد فلیپ ۳ نیز، ۳۲۷۳ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

در مورد نرم افزار، طبق گفته Ice Universe، گوشی‌های تاشو جدید با پوسته One UI 3.1.1 ارائه می‌شوند. همچنین وی اضافه می‌کند که One UI 3.5 وجود خارجی ندارد؛ درعوض سامسونگ مستقیماً به نسخه 4.0خواهد رفت که از ماه آینده میلادی ابتدا در سری Galaxy S آزمایش می‌شود.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ یکی از بهترین نمونه های بازار خواهد بود

در نهایت دیدگاه شما راجع به پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از S Pen و UWB در اسناد FCC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی