حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در تبلیغ جدید سامسونگ قوت گرفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

روز جمعه، سامسونگ تبلیغات تلویزیونی جدیدی با عنوان “زندگی با گلکسی آسان تر می شود” را منتشر کرد که به نظر می رسد کاربران iOS اپل را هدف قرار داده است. در بخشی از این ویدیو که حول محور تمجدید از دستگاه های گلکسی سامسونگ درجریان است، طراحی گوشی تاشو ای را می بینیم که در نمایشگر رویی آن، اثری از هیچ زائده چه به صورت ناچ و چه سوراخ نمایشگر نیست که همین موضوع، شایعات پیشین درباره احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ را تقویت می کند.

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در تبلیغ تلویزیونی سامسونگ

هفته گذشته، ما آخرین تبلیغات تلویزیونی سامسونگ را به شما نشان دادیم که حول محور عکاسی با دوربین گوشی ها به نمایش درآمده بود. در این تبلیغ، نشان داده شد که گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ بهتر از آیفون 12 پرو مکس اپل، از ماه عکس می گیرد که آن را مدیون بزرگنمایی 100 برابری خود می باشد.

تبلیغات دوم، عکسهای یک ساندویچ را که توسط همان دو گوشی گرفته شده مقایسه می کند. سامسونگ می گوید که گلکسی اس ۲۱ اولترا جزئیات بیشتری از نان را در تصویر خود ارائه داده است. همانطور که یکشنبه گذشته متذکر شدیم، سامسونگ ظاهراً از مقایسه غیر مستقیم خود با اپل فاصله گرفته و گوشی خود را به نبرد تن به تن با آیفون دعوت می کند.

 

 

به گزارش phonearena، ما همچنین توجه داریم که شعار “زندگی با گلکسی آسان می شود” می تواند دستگاه های تاشو سامسونگ مانند Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip 5G را نیز، توصیف کند. انتظار می رود نسخه های جدید هر دو مدل در سه ماهه سوم سال جاری به بازار عرضه شوند. توجه داشته باشید که در نزدیکی انتهای تبلیغات، می توانید آنچه که احتمالا گلکسی Z Fold 2 باشد را مشاهده کنید با این تفاوت که به نظر می رسد سوراخ نمایشگر مخصوص دوربین سلفی آن حذف شده است.

مشخصات احتمالی گوشی تاشو آینده سامسونگ

آیا ممکن است سامسونگ نگاهی سریع به گلکسی Z Fold 3 آینده را به ما نشان داده باشد؟ به هر حال، در ماه فوریه، افشاگر Universe Ice گفته بود که گلکسی Z Fold 3 به احتمال زیاد دارای یک دوربین زیر پنل (UPC) می باشد. این تلفن می تواند از چیپست 5 نانومتری اسنپدراگون 888 بهره برده و به یک نمایشگر خارجی 6.21 اینچی مجهز شود که برای تبدیل شدن به صفحه نمایش 7.55 اینچی در اندازه تبلت، باز می شود.

گفته می شود که Galaxy Z Fold 3 از 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد و اندروید 11 به همراه One UI 3.5 درآن، از پیش نصب شده است. این رابط کاربری دارای حالتی است که بیشتر عناصر قابل لمس را به پایین صفحه متمایل می کند تا کاربران مجبور نشوند برای رسیدن به یک آیکون یا پیوند، انگشت خود را بیش از حد دراز کنند. این گوشی به احتمال زیاد از S Pen پشتیبانی می کند اگرچه اسلات اختصاصی برای جایگیری آن را نخواهد داشت.

علاوه بر این، Galaxy Z Fold 3 ظاهراً با استفاده از مواد نظامی، کربن یا تیتانیوم، ساخته خواهد شد. این مواد سبک تر از آلومینیوم بوده اما از استحکام بیشتری برخوردار هستند و صد البته قیمت آن ها نیز، بیشتر است.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ فقط در قسمت داخلی آن بکار گرفته خواهد شد

نظر شما راجع به تبلیغ جدید سامسونگ پیرامون احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آره تبلیغشو دیدم.
فقط نمایشگر بیرونی ZFold3 رو دیدم که اصلا سوراخ دوربین نداشت یکیم اشاره به مقاومت Z Flip 2 یا ۳ شد که در برابر خم شدن بیش از حد مقاومت زیادی داره و شکسته نمیشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی