حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک را ببینید: طراحی جذاب به‌همراه حاشیه چرخان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

در یک پیچ و تاب غیرمنتظره، Galaxy Watch 4 Active قرار است با نامی دیگر و به‌عنوان Galaxy Watch 4 معرفی شود. اکنون، طبق تصاویر منتشر شده توسط Android Headlines، سرانجام طراحی ظاهری گران‌ترین عضو از ساعت هوشمند آینده سامسونگ، گلکسی واچ ۴ کلاسیک، نشان داده شده است.

سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک

ساعت هوشمندی که پیش‌تر شایعه شده بود گلکسی واچ 4 استاندارد می‌باشد، قرار است با نام تجاری Samsung Galaxy Watch 4 Classic به بازار عرضه شود که جنس بدنه آن از موادی از جمله استیل ضد زنگ و آلومینیوم بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

همانطور که از نام آن مشخص است، این ساعت هوشمند از یک زبان طراحی سنتی‌تر بهره می‌برد که از یک قاب تیز و یک صفحه نمایش متناسب با آن تشکیل شده است. همچنین از تصاویر می‌توان این‌گونه برداشت کرد که در گلکسی واچ ۴ کلاسیک، از حاشیه نمایشگر چرخان مانند نسل‌های پشین استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک

مانند گلکسی واچ ۴ اصلی، نسخه کلاسیک نیز به دو کلید در سمت راست خود مجهز شده؛ به‌طوری‌که یکی از آنها تا حدی قرمز رنگ است. این طراحی پیروی از نمونه اپل می‌باشد که نشان می‌دهد سامسونگ بار دیگر با استفاده از این ترفند، نسخه معمولی Wi-Fi را از مدل LTE متمایز خواهد کرد.

این ساعت هوشمند باتوجه به اطلاعات منتشر شده از آن ظاهرا در سه اندازه 42، 44 و 46 میلی‌متری در دسترس خواهد بود. به‌عنوان یادآوری، گلکسی واچ ۳ شامل نسخه‌های 41 و 45 میلی‌متری می‌شود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک همچنین با بندهای 20 میلی‌متری استاندارد سازگار خواهد بود.

مشخصات داخلی Galaxy Watch 4 Classic

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ تمام داشته‌های خود در زمینه ساعت‌های هوشمند را در گلکسی واچ ۴ کلاسیک استفاده کند. این بدان معنیست که احتمالا شاهد یک سنسور ضربان قلب، نوار قلب، یک سنسور اکسیژن خون، یک سنسور BIA برای اندازه‌گیری چربی بدن شما، تعداد زیادی حالات ردیابی تناسب اندام و به‌طور کلی هر آنچه که از یک ساعت هوشمند مدرن می‌خواهید، به‌ویژه اگر یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال 2021 باشد، هستیم.

حتی شایعاتی پیرامون سنسور اندازه‌گیری میزان قند خون نیز به گوش می‌رسید، اما اکنون به نظر می‌رسد احتمال استفاده از این ویژگی بسیار کم است. دلیل این امر را می‌توان در اخبار مربوط به اپل جست‌وجو کرد که پیش‌تر گفته شده بود در حال کار بر روی قابلیتی مشابهی برای اپل واچ بوده، اما بعدها مشخص شد که سال‌ها با عرضه تجاری آن فاصله دارد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

ویژگی اصلی دیگر این ساعت، سیستم‌عامل مخصوص آن می‌باشد. ما از هم‌اکنون از اغلب برنامه‌های مورد استفاده در گلکسی واچ ۴ اطلاع داریم، اما سامسونگ با یک پلتفرم کاملاً جدید برای ساعت‌های هوشمند که اولین بار قرار است در این سری بکار گرفته شود، با گوگل همکاری کرده است.

غول کره‌ای اخیراً رابط کاربری جدید One UI Watch خود را برای ساعت‌های هوشمند به نمایش گذاشت. این پلتفرم جدید و یکپارچه از Wear پشتیبانی کرده و یک تجربه نرم‌افزاری با سازگاری بیشتر را هم در گوشی‌ها و هم در ساعت‌های هوشمند گلکسی امکان پذیر می‌کند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک احتمالا در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد اما هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه و همچنین قیمت آن نشده است.

مشخصات گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ سامسونگ لو رفت: از سیستم عامل جدید تا پردازنده ۵ نانومتری

نظر شما راجع به سامسونگ گلکسی واچ ۴ کلاسیک، طراحی ظاهری و مشخصات داخلی آن چیست؟ شما باتوجه به قیمت تمام شده‌ی بیشتر این نسخه نسبت به نسخه‌ی عادی، کدام مدل را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی