حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گوشی پیکسل ۶ گوگل طراحی احتمالی آن را تایید می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

ما پیش از این طراحی غیرمعمول سری Google Pixel 6 که از Nexus 6P همین شرکت الهام گرفته‌ شده‌ بود را چندین بار و در رندرهای مختلف دیده بودیم. مشخصا واضح است که چنین طراحی‌ عجیبی، به طور حتم به یک قاب محافظ نیاز خواهد داشت؛ مخصوصا به خاطر برآمدگی زیاد دوربین آن. حال به تازگی، افشاگر معروف Ice Universe، تصاویری از یک قاب پلاستیکی شفاف مخصوص پیکسل ۶ گوگل را منتشر کرده است که طراحی رندرهای پیشین این گوشی را تایید می کند.

قاب گوشی گوگل پیکسل ۶

به گزارش gsmarena، با توجه به ظاهر قاب لو رفته گوشی آینده پیکسل، واضح است که برآمدگی دوربین آن به شکل مستطیل خواهد بود که در طرفین خود دارای شیبی به سمت پایین می باشد و بدنه آن را می پوشاند تا از خراش محافظت شود. طبق شایعات، ضخامت این دستگاه در کمترین حالت، 8.9 میلی متر می باشد و در قسمت برآمدگی دوربین آن نیز، به 11.8 میلی متر می رسد.

همچنین طبق رندرهای دقیق این گوشی، در پنل جلویی آن، از یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه نمایش برای تعبیه دوربین سلفی استفاده شده است. بهره گیری از جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز، یک پای ثابت ویژگی های جذاب و مورد انتظار هر دستگاهی می باشد که متاسفانه، تاکنون و در رندرهای پیکسل ۶ گوگل، اثری از آن به چشم نمی خورد.

قاب گوشی پیکسل ۶

قاب گوشی پیکسل ۶

مطابق معمول، Pixel 6 از بلندگوهای استریو بهره می برد و در قسمت پایین قاب آن نیز، می توانید دو شکاف مخصوص برای تعبیه این بلندگوها را مشاهده کنید. با این حال، همانطور که این روزها، در تلفن های هوشمند رایج است، شکاف دوم احتمالاً برای میکروفون دستگاه استفاده می شود.

مشخصات احتمالی پرچمداران ۲۰۲۱ گوگل

ما پیش از این درباره مشخصات احتمالی پرچمدار آینده گوگل چیزهای زیادی شنیده ایم که در اینجا خلاصه‌ای کوتاه از آنان را بازگو می کنیم. سری پیکسل ۶ قرار است با تراشه 5 نانومتری اختصاصی گوگل با نام “Whitechapel” و با عملکردی مشابه اسنپدراگون ۸۷۰، اما با NPU و ISP قدرتمندتر برای پردازش تصویر، همراه شود. این دستگاه ها همچنین از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابر و یک ماژول اولترا واید استفاده می کنند.

این مشخصات بیشتر برای نسخه پرو شایعه شده است چراکه به احتمال زیاد، در نسخه عادی شاهد دوربین پریسکوپی نباشیم و این گوشی فقط با دو دوربین اصلی و اولترا واید عرضه شود. همچنین اندازه نمایشگر آنها نیز متفاوت خواهد بود؛ 6.67 اینچی برای پرو و 6.4 اینچی برای نسخه اصلی. بسته به سرعت توسعه تراشه جدید گوگل، انتظار می رود که این سری، در ماه اکتبر معرفی و روانه بازار شود.

احتمالا شاهد لرزشگیر گیمبال دوربین پیکسل ۶ گوگل خواهیم بود

نظر شما راجع به طراحی گوشی پیکسل ۶ گوگل که توسط قاب احتمالی آن تایید شده است و همچنین مشخصات این سری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

بر زیبا بودن امضای طراحی جدید گوشی های پیکسل هیچگونه شکی نیست اما من بشخصه زبان طراحی ساده و شیک قبلی گوشی های پیکسل را بیشتر میپسندیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی