حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K40 Light Luxury Edition با دایمنسیتی ١١٠٠ در گیک‌ بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، ردمی

ردمی با عرضه اولین گوشی گیمینگ خود، گوشی‌های سری Redmi K40 خود را گسترده‌تر کرد. اما ردمی قصد دارد تا به زودی از گوشی جدید خود با نام ردمی K40 Light Luxury Edition رونمایی کند. در نهایت، پیش از رونمایی رسمی این گوشی، نتیجه گیک بنچ آن لو رفت. در ادامه، به جزئیات این موضوع خواهیم پرداخت.

ردمی K40 Light Luxury Edition در گیک‌ بنچ

چند روز پیش بود که در مورد رونمایی از Redmi K40 Light Luxury Edition صحبت کردیم. در مطلبی در مورد این گوشی، گفته بودیم که احتمالاً نسخه ارزان‌تر Redmi K40 Game Enhanced Edition با نام Redmi K40 Light Luxury Edition در تاریخ ۵ خرداد ١۴٠٠ رونمایی شود.

 

تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو و ردمی K40 Light Luxury Edition رسماً مشخص شد

 

اما پیش از فرا رسیدن این روز، نتیجه گیک بنچ گوشی Redmi K40 Light Luxury Edition لو رفت. به گزارش Mysmartprice، این نتیجه همین امروز منتشر شده است. صفحه نتیجه گیک بنچ Redmi K40 Light Luxury Edition، جزئیات جدیدی را از این گوشی به ما نشان می‌دهد.

گیک بنچ ردمی K40 Light Luxury Edition

گیک بنچ Redmi K40 Light Luxury Edition

همان طور که مشاهده می‌کنید، تست گیک بنچ این گوشی در نسخه ۵.١.٠ این بنچمارک انجام شده است. ردمی K40 Light Luxury Edition در این بنچمارک، امتیاز تک هسته‌ای ٧٢٧ و امتیاز چند هسته‌ای ٣,١٠۵ را به دست آورده است. مدل نامبر نسخه تست شده از این گوشی، “M2104K10AC” می‌باشد. تراشه این گوشی، با نام MT6891 ثبت شده است. این کد، نام دیگر تراشه Dimensity 1100 با لیتوگرافی ۶ نانومتری و پشتیبانی از فناوری 5G است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

نسخه تست شده از این گوشی، به سیستم عامل اندروید ١١ مجهز بوده است. بر همین اساس، احتمالاً در این گوشی از آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی این برند، یعنی MIUI 12.5 به صورت پیش فرض استفاده خواهد شد. همچنین این نسخه مجهز به ٨ گیگابایت حافظه رم بوده است.

به نظر می‌رسد که شیائومی برای تأمین انرژی این گوشی، از باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت، بهره بگیرد. همچنین این باتری، توسط شارژری با توان ۶٧ وات تغذیه خواهد شد. نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع Super AMOLED E4 ساخت سامسونگ با وضوح +FHD و رفرش ریت ١٢٠ نیز در این گوشی مورد انتظار است. وجود دوربین اصلی سه گانه ۴٨ یا ۶۴ مگاپیکسلی نیز در Redmi K40 Light Luxury Edition پیش بینی شده است.

نظر شما در مورد ردمی K40 Light Luxury Edition چیست؟ آیا این گوشی برای شما از جذابیت کافی برخوردار است؟ فکر می‌کنید که ردمی چه برچسب قیمتی را بر روی نسخه لایت Redmi K40 Game Enhanced Edition خود قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

شیائومی خواهشن اسم گذاریت رو درست کن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️