حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های جدید ردمی با اسنپدراگون سری ۸ و دیمنسیتی ۱۱۰۰ در راهند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات، کوالکام، مدیاتک

در نیمه اول سال، ردمی چند گوشی هوشمند سری کی ۴۰ مانند: Redmi K40 ، Redmi K40 Pro  Redmi K40 Pro + و Redmi K40 Gaming Edition را در چین معرفی کرد. همچنین چندین گوشی از سری Redmi Note 10 را برای بازار داخلی خود رونمایی کرد. اطلاعات جدیدی که توسط یک فاش کننده اطلاعات چینی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که گوشی های جدید ردمی می‌توانند به اسنپدراگون سری ۸ و دیمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز شوند. در حقیقت گزارش ها نشان می‌دهند که این شرکت دو گوشی با مشخصات فوق را در دست توسعه دارد.

منتظر گوشی جدید ردمی با اسنپدراگون سری ۸ و زوم اپتیکال ۳ برابری باشید

طبق اطلاعات جدید، یکی از گوشی های آینده ردمی به تراشه ای از سری ۸ اسنپدراگون،  پنل OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری 5000 میلی آمپر و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد شد. در طرف دیگر ، گوشی مجهز به تراشه Dimensity 1100 مدیاتک را داریم؛ این گوشی نیز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ مجهز می‌شود.

گوشی های جدید ردمی

Redmi K40 Gaming Edition

مشخصات گوشی اول نشان می‌دهد که می‌تواند یک گوشی دیگر از سری K40 این شرکت باشد. احتمال دارد که مشخصات فاش شده مربوط به Redmi K40 Ultra باشند. وبسایت GizmoChina مدعی شده است که ردمی گوشی های هوشمندی را در سال ۲۰۲۲ با ویژگی های پیشرفته ای مانند دوربین زیر صفحه نمایش و فست شارژ ۱۰۰ وات رونمایی خواهد کرد. نشت های اطلاعاتی اخیر همچنین نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است گوشی های Redmi K50 ، K50 Pro و K50 Pro + را در ماه های ابتدایی سال آینده معرفی کند.

گوشی های سری ردمی K50 احتمالا به شارژ سریع ۶۷ وات و تراشه اسنپدراگون ۸۹۵ مجهز خواهند شد. همچنین بر اساس گزارشات، این سری از گوشی های ردمی از نمایشگر AMOLED E5 سامسونگ با رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

مشخصات Redmi K50 شیائومی به همراه برخی از جزئیات آن لو رفتند

 

به نظر شما آیا گوشی های جدید ردمی با مشخصات فوق، محصولات موفقی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی