حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو و ردمی K40 Light Luxury Edition رسماً مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، ردمی

در نیمه اول ماه جاری میلادی، گوشی‌های کمی معرفی شدند. در حقیقت، ما در این دوره شاهد رونمایی از تعداد انگشت شمار گوشی‌های جدید بودیم. اما ظاهراً نیمه دوم این ماه، جذابیت بیشتری در خود دارد. اکنون، تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو و ردمی K40 Light Luxury Edition رسماً مشخص شده است. در ادامه، به پوسترهای رسمی دو کمپانی اوپو و شیائومی و جزئیاتی از آن‌ها می‌پردازیم.

تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو

تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری رینو ۶ اوپو در چین: ۶ خرداد ١۴٠٠

شایعات پیرامون سری Reno 6 اوپو از چندی پیش شروع به انتشار در فضای مجازی کرد. این شایعات، مشخصات فنی و تصاویری را از سری Reno 6 در اختیار ما گذاشتند. این سری، از سه عضو با نام‌های رینو ۶، رینو ۶ پرو و رینو ۶ پرو پلاس تشکیل می‌شود. پیش‌تر در مورد اخبار این سری، در ترنجی صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات فنی اوپو Reno 6 به همراه رندر آن لو رفت

 

اما در نهایت، تاریخ رونمایی سری Reno 6 اوپو به صورت رسمی توسط این کمپانی اعلام شد. بر اساس گزارشی از EqualLeaks، اوپو با انتشار یک پوستر رسمی و تأیید نام سری Reno 6، تاریخ رونمایی سری Reno 6 خود را مشخص کرد. در این پوستر، تاریخ ٢٧ مه سال ٢٠٢١ (۶ خرداد ١۴٠٠) برای رونمایی از اعضای سری جدید رینوی اوپو، درج شده است. بنابراین، تا ٨ روز دیگر شاهد رونمایی از اعضای این سری خواهیم بود. گفته می‌شود که گوشی اوپو Reno 6، اولین گوشی است که از تراشه ۶ نانومتری Dimensity 900 استفاده می‌کند. دو نسخه دیگر، یعنی رینو ۶ پرو نیز از تراشه Snapdragon 870 و رینو ۶ پرو پلاس از تراشه Snapdragon 888 استفاده خواهند کرد.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

تاریخ رونمایی از ردمی K40 Light Luxury Edition

تاریخ رونمایی از گوشی ردمی K40 Light Luxury Edition

تاریخ رونمایی از گوشی ردمی K40 Light Luxury Edition در چین: ۵ خرداد ١۴٠٠

این گوشی، نام عجیب و نسبتاً طولانی دارد. گوشی Redmi K40 Light Luxury Edition، گوشی جدید ردمی است که احتمال دارد در روز ٢۶ مه ٢٠٢١ (۵ خرداد ١۴٠٠) توسط این برند محبوب رونمایی شود. احتمالاً این گوشی، همان Redmi K40 Gaming Lite است که با چنین نامی عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی، نسخه ارزان‌تر و اقتصادی‌تری از گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition باشد. تراشه احتمالی این گوشی، همان Dimensity 1100 با لیتوگرافی ۶ نانومتری خواهد بود.

 

گوشی گیمینگ Redmi K40 Gaming Lite با Dimensity 1100 به زودی معرفی می شود

 

نظر شما در مورد رونمایی سری Reno 6 اوپو چیست؟ منتظر رونمایی از ردمی K40 Light Luxury Edition هستید؟ کدام عضو سری Reno 6 اوپو را بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که تراشه Dimensity 900 در گوشی Oppo Reno 6، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

اقای عطایی،اقای جلالی
لطفا این خبر رو پوشش بدید
https://www.phonearena.com/news/us-samsung-smartphone-users-more-satisfied-than-apple-owners_id132191

سینا عطایی

سلام ممنونم

david2arc

به اسمش نمیخوره گیمینگ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️