حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نهایی هواوی P50 طراحی منحصر به فرد دوربین آن را نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، هواوی

به طور معمول، اولین گوشی پرچمدار هواوی در هر سال، سری “P” نامیده می شود که تمرکز آن بر روی عکاسی است؛ و معمولاً در سه ماهه اول که از ژانویه تا پایان مارس ادامه دارد، رونمایی می شود. به عنوان مثال، سری P40 سال گذشته، در تاریخ 26 مارس معرفی شد. اما با توجه به تغییراتی که به لطف محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده بر روی این شرکت تأثیر گذاشته، عرضه سری P50 به تأخیر افتاده است. به هر حال، امروز جدیدترین رندر نهایی از گوشی هواوی P50 منتشر شده که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

رندر نهایی هواوی P50

کاربر توییتری RODENT950، رندرهایی از جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی سری P50 منتشر کرده است که طراحی جسورانه قاب پشتی و حلقه های دوربین آن را نشان می دهد.

همانطور که بسیاری از شما می دانید، در حال حاضر شرکت هواوی نمی تواند از سرویس موبایل گوگل (GMS) استفاده کند زیرا این امر مستلزم کسب مجوز از گوگل می باشد؛ و با وجود تحریم هوآوی، این شرکت بدون مجوز ویژه ایالات متحده نمی تواند به زنجیره تأمین قطعات خود دسترسی پیدا کند. همچنین تغییر در قوانین صادرات ایالات متحده که سال گذشته به اجرا درآمده است، باعث محدودیت شرکت چینی می شود که از دریافت تراشه های تولید شده توسط کارخانه های تراشه سازی که از فناوری های ساخت آمریکا استفاده می کنند، جلوگیری می شود.

با این حال، هواوی اکوسیستم تلفن همراه خاص خود را به نام سرویس موبایل هواوی (HMS) دارد که با سرعت بالایی در حال رشد است. این نه تنها باعث افزایش سریع تعداد کاربران می شود، بلکه توسعه دهندگان مختلف را نیز، با توجه به نرخ رشد آن، به این سیستم عامل جذب می کند.

رندر نهایی هواوی P50

رندر نهایی هواوی P50

قانون صادرات ایالات متحده علیه هواوی

طبق قانون جدید صادرات که سال گذشته وضع شد، شرکت هواوی قادر به دستیابی به تعداد زیادی از پردازنده های 5 نانومتری Kirin که از طریق واحد HiSilicon متعلق به خود، طراحی کرده و توسط TSMC تولید می شود، نیست. هواوی در نهایت شرکت زیرمجموعه خود، آنر، را به قیمت 15 میلیارد دلار به فروش رساند تا این شرکت از قوانین مربوط به تحریم عبور کرده و بتواند به راحتی به نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز خود، دسترسی پیدا کند. در نتیجه، اقدامات ایالات متحده باعث شد که در سالی که این قوانین به اجرا درآمد، جایگاه هواوی که در آن دوره به عنوان فروشنده شماره یک گوشی های هوشمند در جهان شناخته می شد، سقوط کرده و این شرکت را به رتبه هفتم یا هشتم برترین عرضه کننده تلفن های هوشمند در فصل اول ۲۰۲۱، بدل کند.

برخی از مدیران هواوی امیدوار بودند که وقتی دولت بایدن به کاخ سفید نقل مکان کرد، خنثی سازی اقدامات صورت گرفته علیه این شرکت توسط دولت دونالد ترامپ را در اولویت قرار دهد. اما تاکنون هیچ سخن و اقدامی از سوی کسانی که در حال حاضر در مسند قدرت هستند، صورت نگرفته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت جدید در آینده، تحریم های هواوی را به طور کلی و یا جزئی بر می دارد یا خیر.

به هواوی P50 Pro با طراحی جسورانه اش، سلام کنید 👋🏽

مشخصات احتمالی سری P50 هواوی

انتظار می رود سیستم عامل سری P50 توسط HarmonyOS هواوی تأمین شود، سیستم عاملی که بدست هواوی توسعه یافته و می تواند در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. هواوی همچنین در اوایل سال جاری از جدیدترین سری گوشی تاشو خود، یعنی Mate X2 رونمایی کرد. همچنین انتظار می رود، در اواخر امسال پیشرفته ترین پرچمدار خود با پردازنده نسل بعد یعنی سری Mate 50 را به بازار عرضه کند.

شایعات حاکی از آن است که هواوی P50 Pro از یک نمایشگر با چهار طرف خمیده 6.6 اینچی اولد با رزولوشن +1440 و رفرش ریت 120 هرتز عرضه شود. همچنین نمایشگر مدل P50 نیز، احتمالا 6.3 اینچی مسطح بوده و رزولوشن آن +FHD با رفرش ریت 90 هرتز می باشد. انتظار می رود هر دو مدل جدید، از پردازنده Kirin 9000 که در سری Mate 40 سال گذشته نیز، بکار گرفته شده بود، بهره ببرند.

تولید سری هوآوی P50 احتمالا فقط ۱ میلیون نسخه خواهد بود!

نظر شما راجع به رندر نهایی گوشی هواوی P50 و طراحی منحصر به فرد قاب دوربین آن چیست؟ آیا این سبک طراحی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

چند جا ذکر نمودم چیزی که اول میاد همونه

mostafa3

هنوز مشخص نشده سنسورها دقیقا چه مدلی از سونی هستن
imx707
imx 800
شاید هم هیچکدام

یه زمانی میگفتیم طراحی دوربینش چرته یه زمانی نظران پنجاه پنجاه شد الانم که منحصر به فرد.😂🤦🏻‍♂️

صدرا مخملی

این طراحی رو من دوست دارم

چون خیلی بهتر از اون رندر هاست که دوتا دوربین بالا بود و یه دوربین بالا اصلا نمیشد درکش کرد

persepolis

comment image

comment image

Huawei P50 ، جزئیات ماژول دوربین پیشرفته فاش شد!

جزئیات بیشتر در مورد دوربین رندر Huawei P50 مشخص شد

بزرگنمایی معادل 13-90 میلی متر ، اما با تعداد زیادی لنز تنظیم می شود.

هنوز مشخص نیست که سری P50 چه زمانی معرفی می شود.

عزیزان ترنجی، مسئولان شرکت منتظر هستند ببینند تحریمیکه پارسال تا 14 مه 2021 تمدید شد آیا تمدید می‌شود یا خیر که همین فردا می‌شود اگر شد که هفته دیگه رونمایی می‌شود.

می توانید جزئیات بیشتری از آرایه دوربین سری Huawei P50 را از عکسهای رندر شده در زیر مشاهده کنید ، مشابه عکس های نزدیک به سیستم دوربین P50.

P50 (احتمالاً Pro Plus) بر روی صفحه نمایش دارای برجستگی های عظیم و دو بخشی دوربین است که در نشت های قبلی دیده می شود ، اما نوشته های موجود در گوشی نشان می دهد بزرگنمایی معادل 13-90 میلی متر دارد. این فاکتور بزرگنمایی تقریباً یکسان با مدلهای قبلی مانند P40 Pro و Mate 40 Pro (هر دو 18-125 میلی متر) ، اما با زاویه کلی گسترده تر ، ارائه می دهد.

انتظار می رود شایعات قبلی از ویژگی های اساسی با دوربین های عقب اولیه ، فوق العاده گسترده و تله برخوردار باشند. این اولین گوشی پرچمدار هواوی خواهد بود که به جای اندروید با سیستم عامل Harmony عرضه می شود.

هنوز مشخص نیست که P50 و ماژول عظیم دوربین در دسترس است. هواوی سری P40 را در مارس 2020 معرفی کرد اما حتی یک مدل تبلیغاتی برای مدل جدید وجود ندارد. کمبود پردازنده ها و اجزای سازنده تراشه در سراسر جهان نیز باعث تاخیر در برنامه های هواوی شده است.

persepolis

comment image

تصویر زمینه اصلی HarmonyOS را بارگیری کنید!

ما آماده ارائه مطالب بسیار متفاوت تری درباره HarmonyOS هستیم. ما فکر کردیم که منطقی است که این شروع را با به اشتراک گذاشتن تصاویر زمینه اصلی HarmonyOS با شما آغاز کنیم.

Milad7

به نظر من که زشته و از لحاظ ظاهری به نسبت نسل قبل پسرفت داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی