حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر هواوی P50 Pro مشخص شد: ٣٨٢ دلار برای نمایشگر!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

هواوی امسال فعالیتی مانند سال ٢٠٢٠ یا سال‌های قبل از آن نداشت. این امر به دلیل ایجاد تحریم‌های بیشتر برای چینی‌ها و محدودیت قطعات برای تولید بود. اما هر طور که بود، هواوی از پرچمداران سری P50 خود رونمایی کرد. منابع نزدیک به این کمپانی اعلام کرده است که هزینه تعمیر هواوی P50 Pro به چه صورت است. اما این هزینه‌ها در بخش‌های مختلف به چه صورت هستند؟

هزینه تعمیر هواوی P50 Pro، به هیچ وجه اقتصادی نیست!

هواوی اواخر ماه قبل میلادی از سری P50 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها فاقد پشتیبانی از اینترنت 5G بودند. همچنین هواوی برای اولین بار از تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 در گوشی‌های خود بهره گرفت.

 

هواوی پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو رسما معرفی شدند: پرچمدارانی با دوربین قدرتمند اما تماماً 4G

 

بر اساس گزارش Gizmochina، هواوی سری P50 خود را تنها در کشور چین رونمایی کرد. فعلاً خبری از عرضه جهانی پرچمداران جهانی منتشر نشده است. این سری، جدیدترین پرچمداران هواوی هستند و از ویژگی‌های تقریباً به روزی برخوردار هستند. به هر حال، گزارش جدیدی از هواوی P50 Pro که گل سرسبد محصولات کنونی هواوی است منتشر شده است. این گزارش، به ما نشان می‌دهند که هزینه تعمیر هواوی P50 Pro از چه قرار است و هر بخش به تفکیک چه داستانی دارد.

این گزارش، از سوی CINNO و از منبعی به نام ITHome منتشر شده است. این منابع، نزدیک به کمپانی هواوی هستند. بنابراین، می‌توان به حرف‌های آن‌ها اعتماد کرد. این منابع، گزارش داده‌اند که هزینه تعمیر کردن جدیدترین پرچمدار هواوی به چه صورت می‌باشد. این گزارش، شامل هزینه تعمیر بخش‌های مختلفی از جمله قاب پشتی، صفحه نمایش دستگاه، ماژول‌های دوربین و برخی از موارد دیگر است. اما نکته موضوع، فقط این نیست. بلکه یک موضوع قابل توجه در این بین وجود دارد و آن نیز هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pro است. بنابر گزارش مورد اشاره، تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pro می‌تواند به تنهایی حدود ٢,۴٧٩ یوان چین (معادل ٣٨٢ دلار آمریکا) خرج بردارد! انجام این امر، حتی از خرید یک گوشی قاتل پرچمدار نیز هزینه بیشتری می‌تراشد!

برای کسانی که از مشخصات نمایشگر هواوی P50 Pro با خبر نیستند، باید بگوییم که این گوشی پرچمدار هواوی مجهز به نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع OLED ساخت کمپانی BOE است. این نمایشگر، دارای لبه‌های خمیده است. وضوح نمایشگر به کار رفته در این گوشی، ٢,٧٠٠×١,٢٢٨ است. رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، فلیکر PWM 1440 و نرخ حساسیت لمسی ٣٠٠ هرتزی از دیگر مشخصات نمایشگر هواوی پی ۵٠ پرو هستند. همچنین این نمایشگر قابلیت نمایش ١.٠٧ میلیارد رنگ و طیف رنگی DCI-P3 را دارد. پیش از این در ترنجی از امتیاز نمایشگر هواوی P50 Pro در DxOMARK صحبت کرده بودیم. با استناد به این امتیاز، نمایشگر هواوی P50 Pro برترین نمایشگر موجود در بین گوشی‌های هوشمند است!

 

امتیاز DxO نمایشگر هواوی P50 Pro مشخص شد: برترین نمایشگر موجود!

 

همچنین گزارش خبرگزاری چینی، هزینه تعمیر دیگر بخش‌ها را نیز اعلام کرده است:

– هزینه تعمیر قاب پشتی: ۴٨۶ یوان (معادل ٧۵ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر دوربین سلفی: ٢٩۵ یوان (معادل ۴۵ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر دوربین اصلی: ٩۴٠ یوان (معادل ١۴۵ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر دوربین تله فوتو: ۵٢٨ یوان (معادل ٨٢ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر لنز فوق عریض: ٢۶٨ یوان (معادل ۴١ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر مادربرد با حافظه ٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٨٧٩ یوان (معادل ۴۴۴ دلار آمریکا)

– هزینه تعمیر مادربرد با حافظه ۵١٢ گیگابایتی: ٣,۵٧٩ یوان (معادل ۵۵٢ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد هزینه تعمیر هواوی P50 Pro چیست؟ آیا چنین قیمتی برای تعمیر بخش‌های مختلف P50 Pro منطقی است؟ فکر می‌کنید که نمایشگر هواوی P50 Pro با چه نوع شیشه‌ای محافظت می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خودش نصف اینم از boe خرید نکرده عجب

Mahdi

پوکو اف۳ تومن هزینه نمایشگر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️