حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید سری هوآوی P50 احتمالا فقط ۱ میلیون نسخه خواهد بود!

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

پس از تحریم‌های ایجاد شده برای هوآوی، این برند هر روز بیشتر و بیشتر با مشکلات مختلفی از قبیل افت فروش، کمبود قطعات و تحریم‌های مختلف رو‌به‌رو می‌شود؛ تا جایی که احتمالاً فقط ١ میلیون نسخه از گوشی‌های سری P50 تولید خواهد شد!

شایعات موجود در مورد سری P50

شایعات زیادی در مورد سری P50 هوآوی وجود دارد و مدتی پیش، رندرهای نهایی گوشی‌های این سری توسط افشاگران زیادی منتشر شده بود.

رندر هواوی P50 را ببینید

به گفته EqualLeaks، هوآوی به دلیل کمبود قطعات و عدم سهولت در تأمین آن‌ها، به اجبار باید برای عرضه پرچمداران جدید خود، وقت بخرد؛ آن‌طور که به نظر می‌رسد، هوآوی ماه جولای از گوشی‌های سری P50 رونمایی خواهد کرد و عرضه جهانی گوشی‌ها از ماه آگوست آغاز خواهد شد و هنوز تاریخ نهایی مشخص نیست زیرا ممکن است باز هم شاهد تأخیر در رونمایی سری پرچمداران جدید هوآوی باشیم.

گوشی‌های این سری برای اولین بار، به صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل HarmonyOS برخوردار خواهند بود. اما خبر بد این است که تعداد تولید شده از گوشی‌های این سری محدود به ١ میلیون نسخه خواهد بود و به همین دلیل ممکن است شاهد افزایش قیمت نسبت به نسل‌های قبلی باشیم.

همچنین احتمالاً هوآوی مجبور است قید نسخه‌ پرو پلاس را بزند و تنها دو عضو از این خانواده، یعنی پی ۵٠ و پی ۵٠ پرو را رونمایی کند. تصویر زیر مربوط به قاب‌های لو رفته از دو گوشی پی ۵٠ پرو و پی ۵٠ است. (از راست به چپ)

قاب گوشی‌های سری P50

قاب گوشی‌های سری هوآوی P50

مدتی قبل نیز تصاویری از محافظ ماژول دوربین دو گوشی P50 و P50 Pro لو رفته بود که طبق انتظارات، ماژول دوربین و سایز نسخه‌ پرو بزرگ‌تر از دیگر نسخه است و هر روز شاهد درز تصاویر بیشتری از اکسسوری‌های این سری، یعنی سری پرچمداران هوآوی P50 هستیم.

اکسسوری‌های سری هوآوی P50

اکسسوری‌های سری هوآوی P50

هوآوی پس از مشکلات پیش آمده، رو به افول است اما همچنان سعی می‌کند با عرضه گوشی‌های جدید خود با تمام سختی‌هایش، مشتریان خودش را نگه دارد. به طور مثال فعالیت امسال هوآوی حتی به نصف سال‌های قبل هم نمی‌رسد و در جدول فروش جهانی موبایل، هوآوی در رتبه‌ پنجم قرار گرفته است!

فکر می‌کنید سری پی ۵٠ هوآوی موفقیت نسل‌های قبل را کسب خواهد کرد؟ چه انتظاری از این سری پرچمدار دارید؟ هوآوی دوباره به دوران اوج خود بر می‌گردد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

وقتی آمریکا زورش به هواوی نرسید
تحریم کرد
شیاهومی هم شانس اورد که ترامپ ریس جمهور نشد

M.Y

اگه شکل عکس اول پست باشه خیلی طراحی زیبایی داره از نظر من

Sarnevesht

آره شکل اول پست خیلی زیباست…. قطعا در واقعیت هم این گوشی زیبا خواهد بود. چون یکی از اهداف گوشی های سری پی زیبایی هست

Mahdi

فقط واسه بازاریابی هست ، میخوان مردم زودتر تو پیش فروش شرکت کنن

Milad7

با این اوصف امیدی به عرضه ی عمومیش در ایران نیست و منتظر قیمت مناسب رقابتی حداقل داخل ایران نباشیم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️