حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی مجدد تحریم هواوی توسط تیم تجاری منتخب بایدن

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

هواوی اردیبهشت ۹۸ توسط دولت ترامپ در فهرست نهادهای ایالات متحده قرار گرفت یا به عبارت ساده تر، تحریم شد. اما وزیر بازرگانی جو بایدن اکنون آنچه را که در دولت جدید ممکن است اتفاق بیفتد، روشن کرده است. گفته می شود که بررسی مجدد تحریم هواوی توسط تیم تجاری منتخب بایدن انجام خواهد شد.

بررسی مجدد تحریم هواوی

هواوی

هواوی

وقتی از جینا رایموندو، فرماندار رد آیلند و نامزد وزرات بازرگانی سوال کردند که آیا هواوی را در لیست سیاه اقتصادی قرار می دهد، پاسخ داد (به نقل از رویترز) که:

“سیاست را بررسی می کند، با شما مشورت می کند، با صنعت مشورت می کند، با متحدان ما مشورت می کند و ارزیابی اینکه چه چیزی برای امنیت ملی و اقتصادی آمریکا بهتر است.”

پاسخ حاکی از آن است که دولت بایدن برای حذف هوآوی از لیست موجود یا ایجاد تغییرات دیگر به نفع برند چینی محدودیتی ندارد. با این حال، جینا رایموندو هنوز به عنوان رئیس بازرگانی تایید نشده است. همچنین لازم به ذکر است که دولت در نهایت می تواند پس از بررسی وضعیت، حتی وضعیت موجود را حفظ کند.

هواوی تقریبا دو سال است که تحت تحریم های اقتصادی ایالات متحده قرار گرفته است، که توانایی آن در تهیه، طراحی و ساخت قطعات هوشمند را تحت تأثیر جدی قرار داده است. برای ادامه کار با هواوی چراغ سبز به شرکتهای منتخب آمریکایی داده شده است، اما گوگل مجوزی برای این کار دریافت نکرده است. این بدان معنی است که دستگاه های اخیر هواوی یکپارچه سازی مهم گوگل را ارائه نمی دهند.

با این وجود، کاندید وزارت بازرگانی امریکا همچنین متعهد شده است که از شبکه های مخابراتی ایالات متحده در برابر شرکت های چینی مانند Huawei و ZTE محافظت کند.

به نقل از این نامزد:

“من از ابزار كامل در اختیار خود تا حد ممكن برای محافظت از آمریكایی ها و شبكه ما در برابر مداخلات چینی یا هر نوع نفوذ استفاده می كنم.”

نظر شما چیست؟ می شود به آینده هواوی امیدوار بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

از این بابا آبی گرم نمیشه

M.tvi

اختیار دارین بلاخره یکی از اضلاع انتخاب ب.ا.ی.د.ن همین چین بوده. حالا موقع جبران و بهره برداری هست

Milad7

زودتر بمیر بایدن چلاق

ali karimi

سلام، ای خدا لعنتت کنه ترامپ که یکاری کردی که به ضرر خیلی ها شد، هرچندکه خیلی گندکاریهای دیگم کردی و این دیگه چی بود، اخه لامصب هیچ مدرکی هم رو نمیکنی که چون نداری اگه مدرک داری رو کن خودم خریدارها و کاریرها با نخریدن اجناس هواوی یجوری تحریمش میکنن که دیگه نتونه هیچ کاری کنه، وای خب مورکی هم نداری، پس مرض داری که این کارو میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)