حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 مدل 5G با برند TD Tech و برای دورزدن تحریم امریکا ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

می دانیم که هواوی به دلیل تحریم های امریکا در عرضه محصولات خود با مشکلات متعددی رو‌به‌رو است. با این وجود خانواده پرچمدار پیشرو Huawei P50 رسما معرفی شدند. این دستگاه برای اتصال 5G یا فروش در بازارهای مختلف محدودیت های مختلفی دارد. طبق گزارش های جدید، هواوی P50 مدل 5G با برند TD Tech و برای دورزدن تحریم امریکا ارایه خواهد شد.

هواوی P50 مدل 5G با برند TD Tech

همانطور که گفتیم پرچمدارهای قابل و توانمند هواوی که نزدیک به پایان سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، به دلیل تحریم های امریکا از 5G پشتیبانی نمی کند که جای تاسف دارد. با این حال و طبق گزارش های اخیر، هواوی ممکن است به زودی نسخه خاصی از سری هواوی P50 را عرضه کند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه سری سفارشی هواوی P50 از شبکه 5G پشتیبانی می کند وجود دارد.  به همین دلیل این گوشی هوشمند توسط هواوی تولید نخواهد شد یا حداقل برند هواوی روی آن نیست.

برند TD Tech

برند TD Tech

برند TD Tech سازنده مدل 5G هواوی P50 خواهد بود و به همین دلیل است که این گوشی هوشمند می تواند از 5G پشتیبانی کند. TD Tech دارای مجوز محصولات سخت افزاری هواوی است.

خوب است بدانید که همکاری مشابهی پیش از این بین هواوی و TD Tech صورت گرفته بود. گوشی TD Tech N8 Pro اساساً هواوی nova 8 Pro 5G است. TD Tech سری میت 40 هواوی و مدل های دیگر را نیز تولید کرد. حال اینکه آیا TD Tech به سری هواوی P50 نام جدیدی می دهد یا نه، باید منتظر ماند و دید.

هواوی P50

هواوی P50

این گوشی هوشمند جدید یک محصول از برند TD Tech خواهد بود اما بیشتر قطعات از هواوی تامین خواهد شد. طبق برنامه محصولات TD Tech، این شرکت سری های Mate، سری P، سری nova، سری Watch GT، سری Huawei Band، سری MatePad و موارد دیگر را سفارشی خواهد کرد.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که بیشتر مشخصات نسخه Td Tech هواوی P50 مانند نسخه معمولی باقی خواهد ماند.

هواوی از TD Tech برای دور زدن تحریم های ایالات متحده استفاده خواهد کرد

با توجه به اینکه مقامات آمریکایی هواوی را تهدیدی برای امنیت ملی می دانند، استفاده از فناوری ها و قطعات ساخته شده توسط شرکت های آمریکایی ممنوع شد. هواوی برای سرپا ماندن و دور زدن ممنوعیت به انواع ترفندها متوسل شد. یکی از جدیدترین آنها انتشار دستگاه های خود با نام تجاری متفاوت است.

به TD Tech این مسئولیت سپرده شد تا محصولات این شرکت را به تولید انبوه برساند و همه چیز به گونه‌ای تجهیز شده که مجوز استفاده از پیشرفت‌های هواوی را داشته باشد.

در حال حاضر، این شرکت تنها یک گوشی هوشمند دارد که نامش TD Tech N8 Pro است و در اصل چیزی بیش از هواوی Nova 8 Pro نیست. این شرکت همچنین Huawei Mate 40E 5G را با نام تجاری خود مجدداً عرضه خواهد کرد.

گفته می شود که تمامی گوشی های هوشمند فعلی هواوی یعنی سری های Mate، P، Nova و Enjoy با برند TD Tech عرضه خواهند شد. همچنین تحت این برند جدید قرار است ساعت های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند و دستبندهای تناسب اندام عرضه شود اما نام دستگاه ها باید تغییر کند. هیچ اطلاعاتی در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا دستگاه های هوآوی با نام تجاری TD Tech عرضه شوند، وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک راه حل مناسب برای هواوی در جهت از سرگیری فعالیتش در بازار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، به نظر من اگه کیفت دستگاها هموندباشه که توسط هواوی ساخته میشدن، اشکال نداره، عالی، من و کسایی که هم نظر من هستن با این موصوع مشکل نداریم حالا هرچی میخواد اسمش باشه فقط کیفت، نوع تراشه، و مشخصات کلیش عالی باشه اوکی هستش و این راه دور زدن تحریم ها خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)