حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به هواوی P50 Pro با طراحی جسورانه اش، سلام کنید 👋🏽

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

شخصا طراحی سری Mate هواوی را خیلی دوست دارم. سری Mate 40 با قاب دوربین دایره ای برای من جذابیت بالایی دارد اما حقیقتا امشب با طراحی هواوی پی ۵۰‌ پرو خواب از سرم پرید و اینجا هستم تا با هم به هواوی P50 Pro با طراحی جسورانه اش، سلام کنیم!

هواوی P50 Pro

هواوی P50 Pro

هواوی P50 Pro

با تشکر از آقای ملکی (یکی از کاربران ترنجی) که این خبر را برای من فرستاد. به ادعای OnLeak یا Steve Hemmerstoffer طراحی شوکه کننده هواوی پی ۵۰ پرو در این تصاویر نشان داده شده است. دستگاهی که انتظار داریم ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ رسما معرفی شود اما عرضه محدودی داشته باشد. او همچنین یادآوری می کند که اولین مرتبه ۱۱ دی ۹۹ به من نگاهی از طراحی هواوی پی ۵۰‌ پرو را ارایه داده بود.

طراحی هواوی P50 Pro

برای طراحی پرچمدار ۲۰۲۱ هواوی باید بگویم که پانل عقب شیشه ای است. طبق انتظار شاهد قاب فلزی با بالا و پایین لبه تخت هستیم. ابعاد این دستگاه 159 در 73 در 8.6 میلی متر (10.3 میلی متر با برجستگی دوربین عقب) است.

جای تعجب نیست که هواوی P50 Pro با صفحه پشتی شیشه ای و یک قاب فلزی ارائه می شود که دارای همان لبه های تخت بالا و پایین است که قبلاً در P30 و Mate 30 Series یا اخیراً در P Smart 2021 دیده شده است.

نمایشگر هواوی P50 Pro

برای هواوی پی ۵۰ پرو نمایشگر ۶.۶ اینچی با لبه های کمی خمیده خواهیم داشت که برای دوربین سلفی یک سوراخ منفرد در نظر گرفته شده است. این نمایشگر حاشیه های بسیار نازک به همراه حاشیه پایین واقعا نازک ارایه می شود.

مانند نسل قبلی خود P50 Pro از یک نمایشگر عظیم (تقریباً) 6.6 اینچی با لبه های کمی خمیده، حاشیه های بسیار نازک و چانه بسیار باریک بهره می برد.

همانطور که توسط گزارش قبلی Steve Hemmerstoffer مشخص شد، هواوی با انتخاب یک نمایشگر با سوراخ منفرد و مرکزی به جای سوراخ دوتایی که در گوشه سمت چپ P40 Pro قرار داشت، در بخش دوربین سلفی تغییری ایجاد می کند.

 دوربین اصلی هواوی پی ۵۰ پرو

دوربین اصلی هواوی پی ۵۰ پرو

دوربین اصلی هواوی پی ۵۰ پرو

این جایی است که همه چیز واقعا جالب می شود. اگرچه من متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی در مورد دوربین ها و سنسورها ندارم، اما تصور می کنم شما برای طراحی برجستگی دوربین عقب P50 Pro آماده نبودید.

همانطور که می بینید، به شکل کوهان عظیم تخم مرغی شکل است که در بالای آن چند برجستگی دایره ای بزرگ وجود دارد.

آنقدر بزرگ که تصور می کنم بیش از یک لنز دوربین در هر یک از اینها ادغام شده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دو بلندگو واقع در قاب بالا و پایین دستگاه، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و فرستنده IR اشاره کرد.

هواوی همچنان با طراحی یک دوربین عقب بسیار نامتعارف، و شوکه کننده، ما را شگفت زده کرده و باعث می شود P50 Pro در نگاه اول فوراً قابل تشخیص باشد.

من هنوز مطمئن نیستم که آیا این طرح را دوست دارم یا از آن متنفرم و آیا می خواهم آن را در واقعیت ببینم تا نظر نهایی بدهم. شما چطور فکر می کنید؟ حقیقتا من طراحی های خاص و یکتا را بسیار می پسندم.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

زیاد بزرگ نی😐؟

meiyou

کاش هارمونی خیلی ساده و شکیل باشه

Mahdi

امتیاز باتری راگفون ۵ اومد ۱۱۰ ساعت

سلام علیکم👋🏻
علیکم السلام…..👋🏻
سلام علیکم👋🏻
وعلیک السلام👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

ali

یکی از دوربین ها که سنسور ۱ اینچی imx800 سونی هست برا اون اندازش انقدر بزرگه .

Mahdi

سلام جسور بابا
این خیلی شبیه نوا ۸
یا نوا ۸ خیلی شبیه اینه🤔🤔🤔🤔

afsoon

اگر سنسور ها مشخص و قابل دیدن نباشه خیلی خوبه

MH

دوربیناشو 😐اندازه کله گاوه

persepolis

اقای عطایی مشخصات سنسور و… اومده که

Milad7

صدرنشین جدید دگزو🤪

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)