حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X60T با مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰ رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 17 دیدگاه | ویوو

هفته پیش بود که ویوو از نسخه جهانی دو مدل ویوو X60 و ویوو X60 Pro با اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی کرد. حالا امروز این شرکت مدل دیگری با نام ویوو X60T را با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰ معرفی کرده است. گوشی که شباهت های بسیاری با ویوو X60 دارد و تفاوت اصلی اش تنها پردازنده آن است.

ویوو X60T

vivo X60t از طراحی و مشخصات مشابهی با vivo X60 به جز چیپست برخوردار است. برخلاف مدل اصلی، مدل جدید به جای Samsung Exynos 1080 به پردازنده MediaTek Dimensity 1100 مجهز شده است. همچنین، فقط در یک مدل رم 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی حافظه داخلی (UFS 3.1) به فروش می رسد و فقط در دو رنگ (آبی آسمانی و دودی) در دسترس است. برای مقایسه، vivo X60 اصلی نه تنها در سه مدل ذخیره سازی بلکه در سه رنگ نیز عرضه شده است.

ویوو ایکس ۶۰ تی

ویوو ایکس ۶۰ تی

به نقل از gizmochina، جدای از شباهت های ذکر شده در بالا، vivo X60t جدید با شماره مدل V2085A دارای مشخصات دقیقاً مشابهی با vivo X60 معمولی است. این گوشی دارای نمایشگر 6.56 اینچ با رزولوشن 2376 در 1080 با پنل AMOLED و پشتیبانی از HDR10+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. به لطف گواهینامه Widevine می تواند محتوای HDR را از Netflix پخش کند. همچنین دارای گواهینامه Hi-Res Audio است، اما فقط دارای یک بلندگو است. فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است، بنابراین شما باید از آداپتور USB-C به 3.5 میلی متر استفاده کنید یا از هدست بلوتوث بهره بگیرید.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

این دستگاه شامل تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو 2 برابر و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز فوق العاده عریض 120˚ است. نکته اصلی در رابطه با دوربین این است که آن ها از تکنولوژی Zeiss بهره می برند. در مورد سلفی ها و تماس های ویدئویی، این تلفن با یک سنسور 32 مگاپیکسل در جلو عرضه می شود.

در قسمت اتصال، این گوشی از دو سیم کارت، 5G ،WiFi 6، بلوتوث 5.2، NFC و GNSS پشتیبانی می کند. همچنین همه سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، سنسور نور محیط، قطب نما، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ و سنسور دمای رنگ را دارد. این گوشی با اندروید ۱۱ به همراه OriginOS و یک باتری 4300 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات عرضه می شود.

 

ویوو X60T با قیمت ۵۳۳ دلار از هفته آینده در چین دردسترس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره ورود به بازارهای جهانی این مدل منتشر نشده است. نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نسبت به قیمت مشخصات خوبی داره.
ولی خدایی چرا نباید اگزی ۱۰۸۰ گلوبال نباشه؟

الان این نسبت به قیمت مشخصات خوبی داره؟؟؟ دایمنسیتی ۱۱۰۰ یه چیپست میانرده هست رو یه گوشی با قیمت ۵۳۳ دلار اونم تو چین ، اصلا ارزش خرید نداره

آره پردازنده یادم رفت🤦🏻‍♂️

Tanha122

با پردازنده های متقلب 😃😃😃😃والا با ای نوناشون

AŁɪ

دو روز نیست لاگین کردی گنده تر از دهنت حرف نزن .

Tanha122

اقای علی شیخ زاده گذشته ناسا سابق و علی الان من تو رو خیلی وقته میشناسم و بیشتر از هر کس دیگه هم تو این چند سال تک تک کامنت ها رو خودنم درسته لاگین نکردم ولی همه بحث ها رو پیگیری میکردم . شما هم تعصب کور کورانه نداشته باش . من به شما توهین نکردم ک میای توهین میکنی. دوست عزیز چند ده بار خبر تقلب مدیا تک اومده بیرون چرا داری مقاومت میکنی و نمیخوای با واقعیت کنار بیای. 😀😀😀😀

Mahdi

خوبه که کاربرای منطقی مثل شما هنوز تو سایت هست

Mohammadr

به کاربرای دیگه میگن متعصب و چ میدونم، شرکت باباشه و… ولی تعصب خودشونو نمیبینن… کور خود بینای مردم.

از واقعیت های تکنولوژی 2020.. تقلب مدیاتک. جهت دار بودن dxo.
حالا کسی نمیخواد قبول کنه… خود داند
پ ن: اعتراض سنگین نسبت به اسنپ های میانرده که تو 2020 و 2019 با ورود قدرتمند مدیاتک بوجود اومد، تو 2021 داره محو میشه با این چیپست های عالی، ولی بازم ی عده نمیخوان قبول کنن…

AŁɪ

اولا علی شیخ زاده یه بنده خدایی دیگس اشتباه پیک زدی ،
دوماً این چیزا دیگه از مد افتاد بیای واسه جلب توجه یکم ضد و نقیض صحبت کنی …
سوما اینکه بازم بهت میگم اندازه دهنت لقمه بردار ، شاید اوردوز کنی عزیز.

Mahdi

راست میگه خب ، خودش کاری کرده بهش بگیم متقلب

AŁɪ

خب وقتی بزرگ‌ترش که تو باشی مهدی این حرف رو بزنی ، وای به حال اینا .
شدی یه آلفا برای بقیه ، میدونم بکار بردنش برای تو زشته ولی وقتی مثل اونا فکر کنی بد نیست برات مثال حیوانی بزنم …
روزگار به کامت ، شب بخیر 🙃

Mahdi

تو مثل بقیه فکر نمیکنی تو جوابت فقط اینو میگم 🙂🙂🙂

Tanha122

چی از مد افتاده همین الانم داره همین رویه رو پیش میبره 🙂🙂🙂🙂 شما چرا انتقادتون انتقاد درست نیس. حالا شما بیا بگی سامسونگ در گوشی گلکس اس فور در بنچمارک تقلب کرد . اگه کسی اومد بگه چرا شما دروغ میگی . بعد بیا حرف بزن وقتی انتقاد درست و بجا هست شما به جای این ک بیاین توهین کنید . اونو بپذیرید خیلی بهتر و زیبا تر هست و جو سایت هم خیلی بهتر میشه

Tanha122

دنیا با اگزینوس ۱۰۸۰

چتونه دارید سر یه پردازنده که به ایران نیومده دعوا راه میندازید……….؟؟؟؟؟
آقایون درضمن کسی که اعتراض میکنه حتی اگه بی دلیل باشه باید تا آخر اعتراضشو خوند و احترام گذاشت.

afsoon

🙄این همه پرچمدار ۶۰۰ دلار به پایین تو چین هست کی اینو میخره😑

Milad7

پردازنده اش با قیمت گوشی نمیخونه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی