حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید Super Mario Run سرزمین جدید و شخصیت Daisy را اضافه خواهد کرد

نینتندو یک بروزرسانی بزرگ و جدید برای عنوان Super Mario Run (سوپر ماریو) را منتشر کرده و قیمت آن را برای مدت زمان کوتاهی به نصف کاهش داده است، با ترنجی همراه باشید.

اگر برای اولین بار است که بازی Super Mario Run را اجرا می‌کنید یا هرگز تا کنون این عنوان را تجربه نکرده‌اید، هیچ زمانی بهتر از الان برای تجربه این بازی نیست چرا که برای مدت محدودی تا 12 اکتبر این بازی تخفیف 50 درصدی به خود دیده و قیمت آن اکنون به نصف رسیده است.

همچنین نینتندو به تازگی یک بروزرسانی رایگان را منتشر کرده است که تعداد زیادی از دوره‌های جدید، دوره‌های آموزشی، شخصیت جدید و موارد دیگر را اضافه می‌کند که تجربه جدید از بازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

یک حالت جدید به نام Remix 10 به بازی اضافه شده است که به شما این امکان را خواهد تا با استفاده از rally tickets توسط ده دوره کوتاه و سریع پیشرفت داشته باشید. چندین مجموعه از دوره های مختلف برای بازی در حالت جدید وجود دارد و شما می توانید برخی از محتویات جدید را برای افزودن به پادشاهی قارچ خود باز کنید.

محتویات این بروزرسانی به همین جا ختم نمی‌شود و Daisy به عنوان یک شخصیت جدید در دسترس خواهد بود که با آزاد کردن آن در طول بازی می‌توانید از او به عناون شخصیت اصلی استفاده کنید، مهارت منحصر به فرد این شخصیت قابلیت پرش دوگانه می‌باشد

همچنین یک سرزمین جدید به بازی افزوده شده است که ممکن است بازیکنان شرایط استفاده از این حالت را از قبل کسب کرده باشند. آخرین افزودنی جدید، توانایی گوش دادن به موسیقی در هنگام اجرای بازی است. این قابلیت در مورد هر شخصیتی که اجرا کنید قابل انجام خواهد بود.

با وجود اینکه میزان فروش عنوان جذاب Super Mario Run با انتظارات نینتندو مطابق نیست اما با بروزرسانی اخیر و کاهش قیمت بسیار مناسب آن، لذت تجربه این بازی بیش از پیش افزایش یافته است. هم اکنون شما می‌توانید این عنوان را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS با قیمت 4.99 دلار تجربه کنید.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

دوستان جایی رو سراغ دارید که بشه این بازی رو دان کرد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان