حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدیه‌های کوچک و بزرگ را به انتخاب خودتان از فروشگاه Gearbest دریافت کنید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

کریسمَس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زادروز مسیح برگزار می‌شود. ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا جشن خاج‌شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاهشمار مسیحی، روز عید پاک (به عنوان روز مصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است، بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می‌دارند. با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای به‌طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی خیالی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد. در همین راستا فروشگاه Gearbest فراخوان جالبی دارد که با هم در ادامه خواهیم دید.

شما در این صفحه‌از فروشگاه خواهید دید که می‌توانید با انتخاب سه محصولی که تمایل دارید داشته باشید، بابانوئل را صدا بزنید و سپس منتظر باشید تا بابانوئل به شما جواب دهد. یکی از این سه کالا انتخاب شده می‌تواند هدیه شما باشد!

 

Screen Shot 2015-12-18 at 1.27.04 PM

لینک ورود به سایت:

[button url=”http://www.gearbest.com/m-promotion-active-203.html” postid=”” style=”btn-info” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”true”]gearbest.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....