حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فبلت هوشمند Dell stack با پردازنده ی اینتل قدرتمند خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

دنیای گوشی های هوشمند روز به روز رو به پیشرفت است و هر روز تلاش میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن جای لب تاپ ها را بگیرند تا بتوانند بیشترین کارایی و قدرت را در کوچکترین ابعاد ، ممکن سازند که به سهولت حمل و نقل این دستکاه ها نیز کمک میکند .

چندی پیش در خبر تلفن هوشمند IDOL 4S آلکاتل برای خرید دردسترس قرار گرفت مشاهده کردیم که کمپانی آلکاتل گوشی هوشمند جدید خود با نام آلکاتل IDOL 4S تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرد که میتوان آن را جزو گوشی های هوشمند قدرتمند دسته بندی کرد اما پلتفرم گوشی های مایکروسافت فعلا در جایگاهی نیستند که بتوانند در رقابت با سیستم عامل های اندروید و IOS ، حرفی برای گفتن داشته باشند اما با این حال بازهم کمپانی هایی مانند مایکروسافت و آلکاتل هستند که گوشی های خود را به سیستم عامل خاص خودشان مجهز و در این راه حرکت کنند .

در واقع بسیاری از برند ها تولید گوشی های خود را با سیستم عامل ویندوز قطع کردند و پروژه خود را ادامه ندادند ، گرچه پیشرفت و آینده بسیار خوبی در توسعه ی این پروژه نهفته است . چندی پیش در خبر ویندوزفونی که گفته می شد با پردازنده رده لپتاپ ارایه می شود یک پروژه لغو شده Dell است؟ دیدیم که کمپانی Dell در فکر تولید یک گوشی هوشمند با پردازنده ی رده ی لپتاپ است که میتواند دنیای گوشی های هوشمند را متحول کند و هدف جایگزینی به جای لپتاپ ها را بسیار نزدیک کند . اما به تازگی با استناد به اخباریکه از phonearena منتشر شده است ، Evan Blass که یکی از مشهور ترین افشاکننده ها میباشد تصویری از فبلت هوشمند Dell stack را منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده میکنیم :

 

فبلت هوشمند Dell stack

فبلت هوشمند Dell stack یک فبلت ۶٫۴ اینچی یا ۷ اینچی خواهد بود که از رزولوشن ۱۰۸۰P یا Full HD پشتیبانی میکند و همچنین در داخل این فبلت هوشمند قرار است ، از چیپست Intel X86 استفاد شود که تسک های این گوشی را پردازش کند و یک فبلت با این مشخصات و پردازنده به راحتی میتواند به یک لپتاپ قابل حمل با ابعادی بسیار ایده آل تبدیل شود . همچنین در بخش حافظه ی داخلی ، حجم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت مورد استفاده قرار میگیرد و برای حافظه ی RAM نیز بین ۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است ، و در آخر باید گفت که این فبلت هوشمند به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ عرضه میشود .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Dell-Stack-Windows-10-phablet-looks-gorgeous-in-leaked-render_id87700″]phonearena[/button]

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........