حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y100t 5G با دیمنسیتی ۸۲۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ وات معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو یک گوشی هوشمند جدید از سری Y100 را در چین معرفی کرد. ویوو Y100 و Y100i به ترتیب از تراشه های Snapdragon 695 و Dimensity 6020 برخوردارند. اما ویوو Y100t 5G تازه معرفی شده، از تراشه قدرتمندتر Dimensity 8200 بهره می‌برد.

احتمالا ویوو Y100t با نام Y100 GT در بازار های خارج از چین عرضه می‌شود

ویوو Y100t 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ تأمین می‌کند.

این تلفن هوشمند در دو نسخه با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی (به همراه ۸ گیگابایت رم مجازی) عرضه خواهد شد. Vivo Y100t 5G در دو نسخه با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز قابل تهیه خواهد بود. مشخص نیست که این گوشی به طور پیش‌فرض از چه نسخه اندرویدی بهره می‌برد؛ اما می‌دانیم که از رابط کاربری OriginOS برخوردار است.

Vivo Y100t 5G

ویوو Y100t 5G به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. برای دوربین تشخیص عمق نیز، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی Vivo Y100t 5G به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از NFC، سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۴.۵۸ در ۷۵.۸ در ۸.۷۹ میلی‌متر بوده و وزن آن ۲۰۰ گرم است. خریداران می‌توانند Y100t 5G را در رنگ های مشکی و آبی تهیه کنند.

هنوز قیمت ویوو Y100t 5G اعلام نشده است. انتظار می‌رود که قیمت این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ماه) تأیید شود. این تاریخ، روز شروع پیش‌فروش این دستگاه است. به طور خلاصه، Y100t یک نسخه بهینه شده از iQOO Z8x است که سال گذشته میلادی با تراشه Snapdragon 6 Gen 1 در چین معرفی شد. این دو تلفن هوشمند، به جز تراشه متفاوت، مشخصات یکسانی دارند. گفته می‌شود که احتمالا Vivo Y100t با نام Y100 GT در سایر بازار ها عرضه می‌شود.

ویوو Y100 5G با اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی