حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V29 Pro با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ معرفی شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو V29 Pro با یک دوربین اضافه و تراشه سریعتر نسبت به نسخه استاندارد معرفی شد. چهارمین عضو خانواده V29 اینجاست. در حقیقت، این تلفن هوشمند جانشین V27 Pro خواهد بود.

ویوو V29 Pro با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پرتره و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

ویژگی که V29 Pro دارد و هیچ یک از برادرانش تاکنون نداشتند، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پرتره با زوم ۲ برابری است که می‌تواند روی سوژه هایی در فاصله ۰.۵ تا ۲ متری (۱.۶_۶.۵ فوت) فوکوس کند. برای این دوربین سنسور سونی IMX663 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی، مشابه V29 و V27 Pro بوده و دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 (1/1.56 اینچ) با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.9 است. دوربین اولترا واید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. نسخه استاندارد دارای دوربین تشخیص عمق نیز بوده که هم اکنون به نفع دوربین پرتره کنار گذاشته شده است. فلاش LED هوشمند حلقه ای شکل Aura Light هم بر روی ماژول دوربین این دستگاه دیده می‌شود. این فلاش ۳۶ درصد روشنتر از نسل قبل بوده و دمای رنگ خود را با توجه به نور محیط تغییر می‌دهد.

Vivo V29 Pro

همان‌طور که از سری V ویوو انتظار داریم، برای V29 Pro نیز یک دوربین سلفی چشمگیر در نظر گرفته شده است. این دوربین دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، لنز نسبتاً عریض ۹۲ درجه ای و قابلیت فوکوس خودکار است. این تلفن هوشمند جدید ویوو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Dimensity 8200 تأمین کرده که عملکرد بهتری (به ویژه در بخش GPU) نسبت به Snapdragon 778G موجود در Vivo V29 استاندارد دارد. البته که Vivo V27 Pro نیز از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ برخوردار بود. V29 Pro از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

فلاش LED هوشمند V29 Pro

این تلفن هوشمند جدید ویوو دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی بوده و مشابه سایر اعضای سری وی ۲۹ است. این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و دارای وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل به همراه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱۰۰۰ هرتزی است. این صفحه نمایش از فناوری کاهش نور با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز برخوردار بوده و توانایی نمایش رنگ های ۱۰ بیتی را دارد. Vivo V29 Pro با ضخامت ۷.۴۶ اینچی تقریباً یک گوشی باریک محسوب می‌شود. پنل پشتی این دستگاه از جنس شیشه بوده و در دو رنگ راهی بازار می‌شود. رنگ اول «آبی هیمالیا» نام داشته که در آن از ذرات مغناطیسی در مقیاس نانو استفاده شده که به رنگ آبی روشن زرق و برق بخشیده و مناظر کوهستانی ابری هیمالیا را تداعی می‌کند. گزینه دیگر «فضای سیاه» نام داشته که رنگی نسبتاً استاندارد است.

قیمت ویوو وی ۲۹ پرو

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ویوو وی ۲۹ پرو به زودی در دو نسخه عرضه خواهد شد: نسخه ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۹,۹۹۹ روپیه (۴۸۰ دلار) و نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۵۱۵ دلار. هر دو نسخه دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده اما اسلات microSD ندارد. در جعبه این دستگاه شارژر ۸۰ واتی FlashCharge نیز وجود خواهد داشت.

ویوو V29 5G با تراشه اسنپدراگون 778G و نمایشگر 1.5K 120Hz معرفی شد

نظر شما درباره Vivo V29 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی